جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر با اشاره به برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر در بهمن ماه گفت: ۶۵۰ اثر به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اسماعیل کاظمی در کمیته اطلاع رسانی ششمین اجلاس استانی نماز در بوشهر بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه این اجلاس باید با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و رفع کاستی‌ها با کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتر برگزار شود، افزود: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد از جمله محور‌های اجلاس استانی نماز تعیین شده است.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی را از موارد محور یاد شده دانست و بیان کرد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز را از دیگر محور‌های اجلاس استانی نماز دانست و عنوان کرد: در این اجلاس به نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل جوان و رشد معنوی جامعه توجه شده است.
 
کاظمی، آسیب‌ها، موانع و راهکار‌های تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد را از دیگر محور‌های این اجلاس معرفی کرد و افزود: نقش و همگرایی نهاد‌های فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد از دیگر محور‌های اجلاس استانی نماز است.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر گفت: در اجلاس استانی نماز ضمن بهره‌گیری از بیانات نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و ارائه خلاصه یکی از مقاله‌های برتر، از دستگاه‌های برگزیده در اقامه نماز و صاحبان آثار برتر تجلیل می‌شود.
 
ششمین اجلاس استانی نماز نیمه نخست بهمن در تالار لیان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر