جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: پایگاه‌های اورژانس استان بوشهر ۲۵۰۰ ماموریت در نوروز انجام دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی‌های بسیار خوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب اورژانس طی نوروز در استان بوشهر  صورت گرفته است و هم اکنون پایگاه‌های مختلف اورژانس در حال خدمات دهی هستند.\n\nوی به فعالیت شبانه‌روزی ۵۲ پایگاه اورژانس در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۳۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۱۱ پایگاه اورژانس شهری و هفت کمپ سلامت نوروزی در این ایام مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۴
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: پایگاه‌های اورژانس استان بوشهر ۲۵۰۰ ماموریت در نوروز انجام دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی‌های بسیار خوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب اورژانس طی نوروز در استان بوشهر  صورت گرفته است و هم اکنون پایگاه‌های مختلف اورژانس در حال خدمات دهی هستند.

\n\n

وی به فعالیت شبانه‌روزی ۵۲ پایگاه اورژانس در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۳۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۱۱ پایگاه اورژانس شهری و هفت کمپ سلامت نوروزی در این ایام مشغول به فعالیت هستند.

\n\n

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به انجام دو هزار و ۵۵۰ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس استان بوشهر، اضافه کرد: طی هفته نخست نوروز امسال ۹ مورد فوتی گزارش شده است که همه این فوت‌ها قبل از حضور تیم های اورژانس در صحنه بوده است.

\n\n

وی با بیان اینکه طی تعطیلات نوروز امسال هفت مورد غرق‌شدگی نیز در استان بوشهر گزارش شده است، تصریح کرد: زنگ اورژانس بیش از ۹ هزار بارطی هفته اول نوروز به صدا درآمده است که شش هزار و ۴۰۰ مورد اعزام آمبولانس انجام شده است و برخی موراد نیز مشاوره صورت گرفته است.

\n\n

به نوشته ی مهر، دادجو تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد نیز مزاحمت‌های تلفنی صورت گرفته است که حدود یک هزار و ۸۸۰ مورد بوده است و اینگونه مزاحمت‌ها ممکن است باعث شود که خدمات به‌موقع به دیگر افراد صورت نگیرد.

\n\n

وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شد و بیان داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همچنین صبر و حوصله رانندگان شاهد کمترین حوادث باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر