جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای داشتن سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان بوشهر و بررسی عملکرد راهداران استان بوشهر اظهار داشت: 294 راهدار در طرح نوروزی امسال در بوشهر فعالیت دارند و در طول محورهای مواصلاتی استان، به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.\n\nوی گفت: این تعداد راهدار در قالب 31 اکیپ شامل 48 گشت راهداری مجهز به GPS با 134 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راه‌های مواصلاتی استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۶
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای داشتن سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان بوشهر و بررسی عملکرد راهداران استان بوشهر اظهار داشت: 294 راهدار در طرح نوروزی امسال در بوشهر فعالیت دارند و در طول محورهای مواصلاتی استان، به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

\n\n

وی گفت: این تعداد راهدار در قالب 31 اکیپ شامل 48 گشت راهداری مجهز به GPS با 134 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راه‌های مواصلاتی استان فعالیت می‌کنند.

\n\n

رستمی از حضور گسترده اکیپ‌های سیار با هدف رفع نقص احتمالی کاربران جاده‌های استان نیز خبر داد و یادآور شد: در تعطیلات نوروزی امسال اکیپ‌های سیار در محورهای ارتباطی بوشهر چند خودروی در راه مانده با استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی مستقر خدمات مکانیکی ارائه دادند.

\n\n

وی همچنین از اسکان تعدادی از مسافران نوروزی در راهدارخانه و ادارات شهرستانهای استان بوشهر خبر داد و گفت: در این ایام و با تمهیدات به عمل آمده و آماده‌‎سازی و تجهیز راهدارخانه‌های این استان، تاکنون پذیرای حدود 100 خانواده شده‌ایم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از جمع آوری 20 تصادف در این ایام خبر داد و گفت: به دلیل به وقوع پیوستن تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوشهر به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی تعدادی از مسافران، راهداران در نخستین  فرصت به یاری خسارت دیدگان شتافتند و نسبت به جمع‌آوری و رفع ترافیک جاده‌ای اقدام کردند.

\n\n

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر اینکه بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای داشتن سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده گفت: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علایم ایمنی جاده‌ای در رانندگی شرط اول داشتن سفری ایمن است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر