پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۰۷۹
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در زمان حاضر، درجهش تولید مسکن، تنگستان با ۷۱ درصد تحقق برنامه در مقام اول استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری تنگستان روز پنج‌شنبه به نقل از احمد لطفی در نشست مردمی در مسجد قائم (عج) اهرم افزود: جوانانی که مشکل مسکن دارند، برای ثبت نام در نهضت جهش تولید مسکن اقدام و از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: در روستاهای تنگستان وضعیت مقاوم‌سازی مسکن نسبت به میانگین استانی، کمتر است و از مردم روستاها تقاضا می‌شود برای مقاوم‌سازی خانه های خود با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن اقدام کنند.

فرماندار تنگستان یادآورشد: رسیدگی به مشکلات، خدمت رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم بعنوان مهمترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می‌رود و همه مسئولان اجرایی موظف به اجرای این سیاست هستند.

وی اضافه کرد: بنا براین است که با پشتیبانی مردم و با وقت گذاشتن و با کمک مدیران اجرایی، گام به گام و بر اساس اولویت، درخواست‌های مردم اجابت و در مسیر کاهش مشکلات و تنگناهای آنها گام برداشته شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: هرچند عده‌ای برای ضربه زدن به انقلاب بدنبال تزریق ناامیدی در بین مردم هستند اما ملت ایران آگاه و نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبندند و تاکنون این توطئه‌ها و مشکلات آنان را از پا در نیاورده است.

وی اظهار کرد: چهل و اندی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد به رغم میل و خواسته دشمن این انقلاب با پشتیبانی، ایثارگری و جانفشانی مردم و خادمان مخلص آنان همچنان با اقتدار و صلابت ایستاده است.

لطفی با بیان اینکه بنای ما در شهرستان تنگستان برنامه محوری است افزود: برخی موضوع ها و نیازهای شهرستان که در سطح استان است را بنا بر ارتباط کاری و تجربه شخصی‌ پی‌گیری می‌شود و در بخش مطالبات فرااستانی نیز مطالبات مردم یادداشت و از طریق نماینده مردم درخواست و دنبال می‌شود.وی با تاکید بر اینکه درخواست‌های مردم باید بر اساس اولویت پاسخ داده شود، گفت:

فرماندار تنگستان یادآور شد: زمینه ایجاد اشتغال هم در سطح استان و هم در سطح دستگاه‌های شهرستان مهیاست و عزم دولت در این زمینه برای ایجاد و حمایت از اشتغال، جدی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر