پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از انتصاب 3 بخشدار جدید در استان بوشهر خبر داد و افزود: به پیشنهاد فرمانداران عسلویه و دشتی، تایید استاندار بوشهر و با حکم وزیر کشور ...
کد خبر: ۱۰۵۲۲
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بخشداران بخش‌های مرکزی عسلویه، دشتی و چاه‌مبارک منصوب شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و امیدوار هستیم همه مردم و مسئولان با وحدت و همدلی برای موفقیت و سربلندی ایران اسلامی گام برداریم.

\n\n

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از انتصاب 3 بخشدار جدید در استان بوشهر خبر داد و افزود: به پیشنهاد فرمانداران عسلویه و دشتی، تایید استاندار بوشهر و با حکم وزیر کشور، احسان رزمی‌نیا به عنوان بخشدار مرکزی دشتی، حسین رضوی به عنوان بخشدار چاه‌مبارک و محمدعلی جمالی به عنوان بخشدار مرکزی عسلویه منصوب شدند.

\n\n

موسوی با اشاره به تاکید استاندار بر جوانگرایی در رده‌های مدیریتی استان خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر جوانگرایی مدیران به ویژه بخشداران دارد و به فضل خدا همه مدیران با تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای استان گام بردارند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر استان در تمام عرصه‌ها باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر