شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: آقای مدیر ارشد! بنده به عنوان زجر کشیده این کار و مصداق بارز حملات سایبری اعم از چی پوشیدی، چی تنت هست، کیس می، قلب بنفش، تو هم مثل خواهرمی و علی برکت اله الفاظ شریفه محترمه، استدعا دارم که این دستور را کان لم یکن تلقی کنید تا خطراتی متوجه مدیران محترم نباشد...
کد خبر: ۱۰۵۲۴۸
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: از دیگر اقدامات «سوپر ریوولوشِنری» { Revolutionary} ارشد مدیرِ دولت در استان این بود که فرمودند «مسوولان استان بوشهر در فضای مجازی ساکت نباشند»!

هر چه به این تیتر نگاه می‌کنم تا یک جای کار می‌لنگد. آنقدر از عواقب آن ترسیدم که بی مهابا درب یخچال را باز کردم و یواشکی جیغ کشیدم تا مبادا صدایم تا ساختمان سرخ استانداری برود. آدم های سوپر ریوولوشِنریِ که تا دیروز فضای مجازی (واتس آپ، تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و توییتر) را زمین دشمن  و آنها را اسباب و آلات جاسوسی می‌دانستند، یهویی و در یک اقدام ریوولوشِنری تر، وارد فضای آرام مجازی شوند تا اسباب زحمتی برای ما داشته باشند! 

یکی نیست به این بزرگواران بفرماید شما که نهایت استعدادتان از فضای مجازی، دیدن استوری های مردم است و با شش کلاس سواد فقط بابا آب داد را بلدید، چگونه می خواهید در فضای مجازی ساکت نباشید؟! خدا را شاهد می گیرم سکوت شما در فضای مجازی بهترین خدمت به سیستم معیوب روابط عمومی است، چون نه چیزی برای گفتن دارید و نه چیزی از این فضا می‌دانید که بخواهید در آن پاسخگو باشید. صدالبته شک ندارم اگر مواظب چت های همزمانتان نباشید، خیلی چیزها را هم به فنا خواهید داد. مثلا در اوج ساکت نبودنتان در فلان گروه مطالبه گری، نقطه ای را کم و زیاد کنید! یا به اشتباه، قلب بنفش بفرستید یا این که... 

اصلا بی‌خیال! اگر خدای نکرده، وسط ساکت نبودن و چت های متعدد، یکی از مدیران به اشتباه پیام ارسال کند که الان چی پوشیدی؟ می‌بایست سیم کارتش را هم عوض کند و به تاریخ بپیوندد. قول می‌دهم با این حجم اتفاقاتی که ممکن است از پی اشتباهاتتان رخ دهد، دیگر، کارمندانتان هم جواب سلامتان را نخواهند داد. 

آقای مدیر ارشد! بنده به عنوان زجر کشیده این کار و مصداق بارز حملات سایبری اعم از چی پوشیدی، چی تنت هست، کیس می، قلب بنفش، تو هم مثل خواهرمی و علی برکت اله الفاظ شریفه محترمه، استدعا دارم که این دستور را کان لم یکن تلقی کنید تا خطراتی متوجه مدیران محترم نباشد.

البته اگر از آن طرف ماجرا که به قضیه نگاه کنیم و از آنجا که مدیران فعلی، همان گزارش دهندگان ساکتِ دوره های قبل در فضای مجازی بودند و  تنها کارشان اسکرین شات مطالب بود و به طبع آن، اسکرین شات ها را جهت تأدیب به ناظران کیفی ارسال می‌کردند، در حال حاضر ماموریت قبلیشان تمام شده و برای زحمتِ عرق ریخته شان، ارتقای سطح مدیریتی گرفته اند، دستور داده شده که دیگر ساکت نباشند و گزارش اداره متبوع خود را دهند. بالاغیرتا اگر این دلیل، دلیل حضرات مدیر ارشد باشد که نور علی نور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر