جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا ورود کشتی‌های کانتینربر را به بندر بوشهر کاهش داده است که در این ارتباط و برای تعیین تکلیف خودروهای وارداتی موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی این بندر پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در بازدید از تاسیسات بندری بندر بوشهر  افزود: افزایش ورود و پهلوگیری شمار کشتی‌های کانتینربر و با تناژ بالا در  بوشهر بدون تردید به بازیابی رونق این بندر کمک خواهد کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به بازدید خود از انبار ماشین آلات سازمان اموال تملیکی بندر بوشهر اظهار کرد: در این زمینه کمک به تسریع در روند تعیین تکلیف خودروهای وارداتی در بندر بوشهر در دستور کار قرار دارد که این مهم با همکاری مسئولان قوه قضاییه و بویژه سازمان اموال تملیکی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسئولان قوه قضاییه پیش از این نیز از انبارهای سازمان اموال تملیکی در بندر روشهر بازدید کردند که این بازدیدها منجر به اقدام‌هایی برای سرعت‌بخشی به روند تعیین تکلیف خودروهای وارداتی به بندر بوشهر خواهد شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: در بازدید امروز با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روند توسعه و کارهای مجتمع بندری نگین ارزیابی شد و بزودی نیز این طرح بصورت میدانی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

محمدی‌زاده تاکید کرد: بوشهر یکی از بنادر مهم کشور است و در واردات و بیشتر صادرات نقشی مهم و اساسی دارد که  با هدف تحقق این مهم در بازدید از بندر بوشهر ظرفیت‌های موجود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه باید به سرعت بخشی به صادرات کالا از بنادر استان بوشهر کمک شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر