شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۰۲
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: پنجمین دوره اردو‌های تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران با حضور ۱۸ بازیکن دعوت شده در بوشهر برپا شد تا این تیم خود را برای رقابت‌های جام جهانی آماده کند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به سرمای بالای هوا در سراسر کشور تصمیم گرفتیم که پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را در بندر بوشهر برگزار کنیم.

امین الله‌مانی با اشاره به میزبانی بوشهر افزود: امکانات بسیار خوبی در بوشهر وجود دارد؛ مهمترین مشکلی که در تهران داشتیم زمین بود که در بوشهر زمین بسیار خوبی در اختیار تیم ملی قرار داده شده است.

او اضافه کرد: ۱۸ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند تا خود را برای مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، آماده کنند.

بهنام آرندی، علیرضا زارع، مسلم مهرابیان، وحید نواب، یاسر رستمی، محمدحسین جان‌زاده، حسن صفری، حسین تیزبر، جاسم بخشی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی، مسلم خزایی، احسان معصوم‌زاده، عباس ترابی، سعید فرجی و نوید جهانگرد دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم‌های نامدار جهان است و امیدواریم که با ترکیبی که به‌دست خواهیم آورد یکی از سکوهای جهانی را به‌دست آوریم.

الله‌مانی افزود: با توجه به سرمای هوا در کشور کمی از آمادگی بازیکنان کم شده، اما انتظار داریم با فرصتی که داریم خیلی زود آمادگی بازیکنان افزایش پیدا کند.

او اضافه کرد: با توجه به انگیزه‌ای که اکنون بازیکنان دارند یکی از بهترین تیم‌های ملی هفت نفره تاریخ کشور را داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان گفت: در اردویی که پیش از پایان سال برگزار خواهیم کرد، لیست پایانی و ۱۴ نفره تیم ملی بسته خواهد شد و پس از نوروز نیز دو اردوی آمادگی دیگر برگزار خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران، ۷ اردیبهشت برای مسابقات جهانی عازم اسپانیا خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر