جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر گفت: باید برای تسهیل در روند صادرات کالا در بنادر استان اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در بررسی فعالیت‌های بنادر و دریانوردی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از سواحل طولانی و بنادر متعدد ظرفیت‌های بسیار مهمی برای صادرات و واردات کالا دارد.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های زیرساختی در این حوزه تاکید کرد.

استاندار بوشهر ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه بنادر و دریانوردی را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در حوزه بنادر استان بوشهر توسعه زیرساخت‌ها در جزیره نگین است.

وی تاکید کرد: استان بوشهر در عرصه صادرات و واردات کالا و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه ظرفیت مهمی دارد که باید برای تسریع در روند فعالیت‌های صادراتی و وارداتی اقدامات اساسی انجام شود.

محمدی‌زاده در بازدید از انبار کالا سازمان اموال تملیکی در محوطه بندر بوشهر گفت: روند تعیین تکلیف کالاها، خودرو و سایر ماشین‌آلات در انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تسریع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر