پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۱۲
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که در نبرد خبائث عالم به رهبری آمریکاست و آنها نتوانستند تاکنون نه تنها این‌ انقلاب را با شکست مواجه سازند بلکه جلوی ‌رشد آن را هم تاکنون نتوانستند بگیرند.

 به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی فدوی روز یکشنبه در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سپاه با شعار جوان سرباز، بصیرت، مهارت، امنیت پایدار که در مجموعه فرهنگی ورزشی ۵ آذر برگزار شد، افزود: امام خمینی (ره) که نهضت انقلاب اسلامی ‌را در سال ۴۲ پایه‌گذاری کرد و به لطف خدا چند روز دیگر ‌چهل و سومین سالروز ‌پیروزی این انقلاب را در خیابان‌ها جشن‌ می‌گیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که در نبرد با خبائث عالم به رهبری آمریکاست و آنها نه تنها نتوانستند این‌ انقلاب را با شکست مواجه سازند بلکه جلوی ‌رشد آن را هم تاکنون نتوانستند بگیرند چرا که ملت ما به آنچه تکالیف خداوند بوده عمل کرده است. البته در برخی موارد نیز به شروط ‌تعیین شده از سوی ‌خداوند عمل نکردیم.

وی‌ ادامه داد: اولین کاری که باید شما جوانان انجام دهید تا به آرامش برسید، ازدواج است ولی متاسفانه یک ‌حرف شیطان هست که می‌گوید وقتی درآمد ندارم، ازدواج نمی‌کنم در حالی که خداوند فرموده است اگر هیچ‌ چیزی هم ندارید بروید ازدواج کنید چرا که هزینه آن را من می‌دهم.

فدوی ادامه داد: الان شیاطین عالم در فضای مجازی مطالبی را عنوان ‌می‌کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به مناسبت‌های بهمن ماه اظهار کرد: کل ایام ‌بهمن امسال بی‌نظیر است زیرا ابتدای این ‌ماه با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده است به همین جهت امسال جشن ۲۲ بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد.

فدوی اظهار داشت: آمریکایی ها به عنوان شیطان بزرگ‌ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی‌ از دست ندادند زیرا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در کردستان با شلیک ‌گلوله تا امروز دشمنی خود را با ما آغاز و ادامه دادند ولی با این وجود نتوانستند حتی یک ‌پیروزی را هم در مقابل این انقلاب به دست بیاورند.

وی گفت: آنها نه تنها برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک‌ ‌پیروزی خود موردی را بیان کنند بلکه در سایر کشورها هم‌ که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده مانند عراق، افعانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در یمن که فقط بخش کوچکی از انقلاب اسلامی به آنجا رسیده باعث شده است تا آنهایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوسل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند زیرا آنها تصور می‌کردند ‌یک هفته ای به پیروزی می رسند ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح ها هم استفاده می کنند ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

فدوی تصریح کرد: همه مستکبرین عالم با هم ‌علیه انقلاب اسلامی متحد شدند ولی تاکنون نتوانستند به پیروزی برسند حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر