سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۲۷
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: جمعی از مسوولان ارشد جزیره خارگ به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) با مادر و خانواده شهیدان ندیم زاده دیدار کردند.

به گزارش «فکرشهر»، بخشدار ویژه خارگ در نشست با مادر و خانواده شهید ندیم زاده اظهار داشت: دیدار با مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و درواقع رحمت خداوند شامل حال ما شده است که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

محمدرضا دشتی زاده افزود: مادر بزرگواری که فرزند خود را در راه خدا تقدیم و صبوری کرده است، خداوند عظمتی به او عنایت کرده است که ظرفیت وجودی گنجایش این صبر را داشته است.

وی تصریح کرد: خداوند به شما سرمایه عظیمی داده است و اینکه ما خدمت شما می‌آییم به طمع آن مقام شفاعتی است که شهدای شما دارند که ما را هم دعا بفرمایید تا در مسیر درستی قرار بگیریم و به میهن اسلامی و جامعه ایثارگری خدمت کنیم.

در ادامه این نشست سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ نیز اظهار داشت: آنچه که برای انسان می‌ماند اعمال انسان است و چیز دیگری با خود به آن دنیا نمی‌برد. آن‌هایی که در عالم مادی دنیا به ظاهر همه چیز داشتند، با فرجام بد دنیا را ترک کردند اما شهید که در راه خدا از جان و مال و خانواده خود می‌گذرد، دست پر پیش خداوند می‌رود.

وی افزود: شهدا از سر تقوا و با لذت این مسیر منتهی به شهادت را انتخاب کردند قطعاً در پیشگاه خداوند شاد و خوشحال هستند و اعمال آن‌ها برای شما که چنین فرزندانی را تربیت کردید، صدقه جاری است.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: اینکه ما امروز خدمت شما هستیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در راه شهدا و ایثارگران هستیم.

در ادامه نیز مهدی سروری رئیس بنیاد شهید خارگ افزود: صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و خانواده شهدا هستند زیرا بدون ایثار و شهادت این عزیزان انقلاب پیروز نمی‌شد.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی و محضر کسب فیض از شهدا است، زیرا متعقدیم که شهدا بر مجالس ذکر یادشان ناظر و حاضرند و این دیدارها سنت سپاسگزاری و تجدید احترام و ادای دین به خانواده شهدا است.

رئیس بنیاد شهید خارگ تصریح کرد: خانواده شهدا بهترین و شایسته‌ترین کسانی هستند که می‌توانند تبیین پیام شهید، راه شهید و وصایای شهدا را به عموم مردم و نسل جوان عهده‌دار شوند و عظمت یاد و نام شهدا را در جامعه طنین‌انداز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر