پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۴۷
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیاوش ارجمندزاده صبح دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار از بندر بوشهر اظهار داشت: در راستای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌هایی را نیز در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان پهلوگیری کشتی‌های با وزن ۳۰ هزار تن در این بندر فراهم است افزود: با افزایش عمق کانال و اسکله زمینه تردد کشتی‌های با تناژ بالاتر نیز در بندر بوشهر فراهم می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: از جمله پروژه‌هایی که در این بندر در دست اجرا است می‌توان به عملیات جاده دسترسی، برق‌رسانی، شبکه‌های آبرسانی و گازرسانی و دیگر تأسیسات زیربنایی اشاره کرد.

وی از افزایش ۲۳ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: فعالیت بندری در استان بوشهر رونق یافته است.

ارجمندزاده مساحت مجتمع بندری نگین را ۵۰۰ هکتار عنوان کرد و ادامه داد: برای اجرای تأسیسات بندری تاکنون ۷۰ هکتار احصا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر