پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز زن در بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از واحد های صنعتی خارج از محدوده شهرک ها و نواحی استان ؛
کد خبر: ۱۰۵۳۷۸
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید  بانوان کارآفرین که خارج از محدوده شهرکها و نواحی صنعتی در زمینه بسته بندی و فرآوری خرما فعالیت می کنند بازدید و مشکلات آنها مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر، در این دیدار که به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن انجام شد صفوی از نقش بارز بانوان کارآفرین در  جامعه و خصوصا شکوفایی اقتصادی تقدیر نمودند.

 در این دیدار بانوان کارآفرین مشکلات پیش روی تولید را  مشکل اخذ استاندارد محصولات تولیدی،مشکل فروش و بازار و  نیز کمبود و محدودیت  فضای کارگاهی برای تولیدات خود بیان کردند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی نیز با استماع مشکلات و موانع، گفت: با توجه به توسعه و تکمیل ساختمان مجتمع کارگاهی شهرک بوشهر 2 در سه ماهه اول سال آینده ،واحدهای این مجتمع به صورت اختصاصی و شرایط ویژه نقد و اقساط در اختیار این بانوان کارآفرین  قرار خواهد گرفت.
همچنین وی افزود: با قول پیگیری های لازم با سازمانهای متولی جهت صدور استاندارد مورد نیاز محصولات تولیدی و  نیز در صورت نیاز به مشاور جهت تعریف و اخذ سایر استاندارد های مورد نیاز، شرکت شهرکهای صنعتی حمایت های یارانه ای لازم را مطابق دستورالعمل مربوطه از ایشان بعمل آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر