جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اهمیت حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ نیازمند توجه ویژه و بیشتری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دشمن تهاجم و تهدیدهای خود را در این حوزه‌ها دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از گذشته تاکنون با تحریم اقتصادی مسلمانان دنبال دستیابی به اهداف خود بوده‌اند افزود: در حوزه فرهنگی نیز با دشمنان با تهاجم فرهنگی تلاش جدی در این زمینه داشته‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ دوره‌ای به این میزان تهاجم فرهنگی و اقتصادی را شاهد نبوده‌ایم اضافه کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی دنبال این است که رفتارها و آداب مردم را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه باید در عرصه اقتصادی تلاش ویژه ای داشته باشیم تصریح کرد: باید به سمت اقتصادی اسلامی حرکت کنیم و ضمن شناخت اقتصاد اسلامی، به آن عمل کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در داخل و خارج کشور اثرگذار است خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و اقتصاد آسیب‌هایی به کشور وارد شده است ولی شکست نخورده‌ایم.

وی با بیان اینکه طراحی ویژه‌ای برای تغییر ذائقه فرهنگی صورت گرفته است، افزود: برخی از ضد ارزش‌ها را تلاش دارند که به عنوان ارزش جایگزین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اولویت برای مردم و نظام مقاومت در مقابل تهاجم اقتصادی است و دشمن از این فرصت استفاده کرده و به سراغ برنامه‌های فرهنگی می‌رود.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است ادامه داد: باید تمرکز ویژه‌ای هم در حوزه اقتصاد و هم در حوزه فرهنگ داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اهمیت سپاه برای کشور اشاره کرد و افزود: سپاه به معنای واقعی پاسدار انقلاب است و هر جایی که نیاز باشد در صحنه حضور دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر