جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۹۲
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از آمادگی جهت احداث قطعه ایثارگران در آرامستان وادی الرحمه این شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، نشست مشترک جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی و خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی  با حجت الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور  ایثارگران استان بوشهر بر تکریم هر چه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران تاکید شد.

جعفر پورکبگانی در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس  اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی مطلوب به  خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دستور کار باید قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: فضای شهری باید طوری طراحی شود که فرهنگ ایثار در آن جاری و ساری باشد از  این رو شورا و شهرداری آماده همکاری کامل  در این زمینه است.  

پورکبگانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آرامستان وادی الرحمه در حال فعالیت است و قطعه ایثارگران  در بهشت صادق در حال تکمیل ظرفیت است در راستای پاسداشت خانواده شهدا و ایثارگران عزیز قطعه ایثارگران در آرامستان وادی الرحمه  احداث می‌شود.

خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز از آمادگی این کمیسیون جهت بررسی طرح‌های فرهنگی  مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: شورای ششم نگاه ویژه‌ای به این امر خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر