چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۴۸۲
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر جهاد خدمت یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: جهاد خدمت در طول سال باید در جامعه تداوم داشته باشد و اوج آن در دهه فجر انقلاب اسلامی است.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست اعضا ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مانند دیگر انقلاب‌های مرسوم در جهان نیست اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ویژه و ادامه دهنده نهضت انبیا الهی و حرکت‌ها و نهضت‌های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر کار و فعالیت اعضا ستاد بزرگداشت دهه فجر را بسیار مهم و رسالت سنگین دانست و بیان کرد: در بعد تجلیل باید عظمت انقلاب اسلامی تبیین شود.

امام جمعه بوشهر نوآوری و ابتکارات نوین در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در رابطه تجلیل تیم‌های کشف ابتکار راه‌‌اندازی و نوآوری موثر کشف تا متناسب با شان انقلاب و موثر واقع شود.

وی نمایش دادن عظمت و شکوه انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: باید شکوه و عظمت ایام‌الله دهه فجر از جمله 12 و 22 بهمن در جامعه دیده شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه باید دوست، دشمن، شرایط انقلاب و ترفند دشمنان مورد تبیین قرار گرفته شود گفت: در ایام‌الله دهه فجر باید ابعاد گوناگون جامعه تبیین و  معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جهاد خدمت را یکی از برنامه‌های مهم دانست و تصریح کرد: جهاد خدمت در طول سال باید در جامعه تداوم داشته باشد و اوج آن در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهادگران از جمله سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در طول سال به جامعه خدمت می‌کنند افزود: سپاه پاسداران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی نقش مهمی ایفا می‌کند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی سرکشی از روستاهای محروم و کم برخوردار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با سرکشی و تبیین شرایط زمینه حل مشکلات فراهم می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه از سهم 50 درصدی اشتغال جوانان بومی استان در صنایع پارس جنوبی 15 درصد آن محقق شده است تصریح کرد: در این راستا تمام کسانیکه تخطی و ترک فعل و 35 درصد سهم اشتغال جوانان استان بوشهر را پایمال کرده‌اند باید با آنان برخورد قانونی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تعداد بیکاران استان را 120 هزار نفر دانست و بیان کرد: اکنون 120 هزار بیکار در استان وجود دارد که باید زمینه اشتغال آنان در بخش‌های مختلف فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر