شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۴۹۴
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: ایمان و اخلاق اسلامی یکی از بارزترین ویژگی‌های دین است و جهان تشنه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است.

به‌گزارش  فکرشهر از صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار اعضای شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کشور گفت: جهان آینده با امام حسین(ع) رقم می‌خورد و مالکیت از آن ایشان است و هر کس گامی در این زمینه بردارد احسان آن قابل شمارش نیست.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بشیریت پس از پیامبر اسلام دچار تحریف بزرگی شده بود که خداوند اراده کرد بدون ارسال پیغمبر و از راه حادثه کربلا دین اسلام را محفوظ بدارد.

او اضافه کرد: در پیچ مهم تاریخی هستیم که پیچی نهایی است که اگر به سلامت عبور کنیم جهانی نورانی خواهیم داشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: جبهه استکبار با تمام قوا در صحنه است و با فناوری پیشرفته خود علیه اسلام فعالیت می‌کند تا مدیریت ادارکی کنند و جامعه هدف را بر قطاری سوار کنند که ایستگاه آن تسلیم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: هدف نهایی دشمنان در این چهل سال از بین بردن انقلاب با جنگ سخت و نظامی و جنگ نرم بود که پیروز نشدند. ما باید در برابر آنان ایستادگی کنیم تا پیروز شویم.

او اضافه کرد: وحدت جبهه ولایت در برابر جبهه استکبار یک ضرورت است و اگر در گروه‌های وحدت نباشد فضای تهاجم دشمن به‌راحتی اثر می‌گذارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر