جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: این روزها تقریبا همه اهالی ورزش در جریان اتفاقات تیم هندبال ستارگان دشتستان هستند و همگان پی به آن برده اند که تیم در وضعیت خوبی نیست و حال و روز خوشی ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۹
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: این روزها تقریبا همه اهالی ورزش در جریان اتفاقات تیم هندبال ستارگان دشتستان هستند و همگان پی به آن برده اند که تیم در وضعیت خوبی نیست و حال و روز خوشی ندارد.

اختلافات و دودستگی که توسط برخی افراد نزدیک به تیم ایجاد شده و به نظر می رسد این اتفاقات  که هندبالی و ورزشی نیست، جو تیم را به هم ریخته و زمانی که باید صرف تمرینات و ترمیم نقاط ضعف تیم شود به تنش و درگیری می گذرد.

حالا کلاف سردرگم این اختلافات با نامه ای که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان صادر شده وارد فاز جدیدی شده است.

نامه ای که در تناقض با نامه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر است! و اوضاع را پیچیده تر کرده است.

در حالی که مهدی بهبهانی، موسس باشگاه، در چندین گفت و گو تاکید کرده که مردادماه امسال، اختیارات باشگاه را در نامه های رسمی به رضا عباسی واگذار کرده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفت و گو با فکرشهر گفت که نامه ای مبنی بر این که مدیرعامل تیم هندبال ستارگان دشتستان جلال برزگر است صادر کرده است.

علی کمارج حاجی اظهار داشت: آقای جلال برزگر طی نامه ای به ما، خواسته اعلام کنیم مدیرعامل باشگاه کیست و ما نیز با توجه به نامه ای که سال گذشته آقای بهبهانی به اداره ارسال کرده و آقای برزگر را به عنوان مدیرعامل معرفی کرده بود در پاسخ به نامه، برزگر را به عنوان مدیرعامل معرفی کردیم. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان می گوید استناد ما بر همان نامه سال گذشته است و اگر قرار است تغییری صورت گیرد باید صاحب تیم نامه دیگری به اداره بزند.

اما مهدی بهبهانی ـ موسس باشگاه ستارگان دشتستان ـ حرف دیگری دارد. وی چند روز پیش عنوان کرده بود سال گذشته طی نامه ای جلال برزگر را برای طی کردن سیر مراحل قانونی به اداره ورزش و جوانان معرفی کرده که این روند انجام نشده و خود او کماکان موسس و مدیرعامل باشگاه است.

نکته قابل تامل که ظاهراً مورد توجه رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان قرار نگرفته و معلوم نیست به دلیل عدم اطلاعات کافی است یا عدم دقت، این است که طبق قانون اسم موسس و مدیرعامل باشگاه باید در پروانه فعالیت با عکس درج شود و در پروانه باشگاه ستارگان دشتستان کماکان در هر دو مورد نام مهدی بهبهانی به چشم می‌خورد و نامی از جلال برزگر یا فرد دیگری نیست.

بهبهانی تاکید کرد: مردادماه امسال طی نامه ای که مستندات آن در اداره ورزش و جوانان دشتستان و استان موجود است تمامی اختیارات باشگاه را به رضا عباسی واگذار کرده ام و تمامی تصمیمات با وی خواهد بود.

به گزارش «فکرشهر»، در همین حال که کمارج در گفت و گو با فکرشهر تاکید دارد که با توجه به استعلامی که از اداره کل گرفتم آن ها تایید کردند که مدیرعامل باشگاه ستارگان ، جلال برزگر است، روز گذشته یعنی سه شنبه 5 بهمن ماه، اداره کل ورزش و جوانان در نامه ای که به امضای بهروزیان فرد، مدیرکل رسیده در پاسخ به فدراسیون هندبال، موسس و مدیرعامل باشگاه را مهدی بهبهانی معرفی کرده است.

حالا مشخص نیست مدیرکل بدون اطلاع نامه ای زده یا مدیر شهرستان خود را بالاتر از اداره بالادستی و مدیرکل خود می بیند و نامه ای صادر می کند که تنش ها در این تیم را بیش از پیش کند.

البته قصه تیم هندبال ستارگان دشتستان که در همین چند سال کوتاه فعالیت خود به قلب های مردم شهرستان خصوصا برازجان نفوذ کرده و هوادارانی مثال زدنی دارد، سر دراز دارد که در این مقال نمی گنجد.

حال باید دید مدیرکل ورزش و جوانان و رییس این اداره در شهرستان دشتستان چرا نامه هایی متفاوت صادر کرده اند و کدام یک گزارش خلاف واقع داده است.

نظرات بینندگان
هندبالیست
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
چندین سال است که آقای کمارج در پی نابودی هندبال است این که چیز تازه ای نیست موندم چرا دست بردار نیست... 
غلام
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶
سوء استفاده از جایگاه دولتی و نشر خلاف واقع جرم سنگینی است که باید با همچین مدیرانی به شدت برخورد شود. 
محمد
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲
این چیزا عادیه خو
کمارج گیج شده
یا ممکنه گیجش کرده باشن
درکل ارزویی موفقیت برای تیم هندبال شهر ان شاءالله حواشی هرچه زود تر از این تیم بره
هوادار
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
باسلام خدمت شما

در اینجا از بعضی از افراد سو استفاده هایی میشود

که قابل تامل نیست

اگر نامه قانونی باشد میتوان بعد از ثبت در اداره ورزش اقدام کرد

ولی تا اونجایی که شنیده شده 

اقای بهبهانی ارسال نامه به اقای عباسی داده ولی در اداره ورزش ثبت نشده تا اونجایی که قانون گفته برای ثبت نامه باید موسس به طور قانونی خودش برای واگذاری تیم به شخص دیگری اقدام کند یا مدیرعاملی را به شخصی که مورد نظر هست ثبت کند

و طبق همین اقای برزگر در اداره ثبت مدیرعاملی دارد 

ولی اقای عباسی به عنوان مربی تیم بوده

درضمن تا اونجایی که اقایان عباسی و برزگر قابل احترام هستن 

ود جمله اخر الان تیم ستارگان با انتخاب امید یه کناری به عنوان مربی واقعا کار پسندیده هست زیرا تجربه کافی درمورد هندبال و دانش هندبالی دارد

و در این سه سال لیگ برتر اقای عباسی نتایج ضعیفی گرفته و برای تقویت تیم انتخاب شایسته امید سه کناری به هواداران و بازیکنان بسیار عالی بوده 

و ما هواداران برای حمایت از تیم هندبال اقای سه کناری را حمایت میکنیم 

همانطور که در گذشته از اقای عباسی حمایت کردیم و لی نتایج ضعیفی در لیگ گرفتند و برای هواداران ناخوشایند بود

در این زمینه بگویم که هندبالی ها دودستگی ندارند ولی افرادی هستند که با اخبار کذب باعث این دودستگی بین هندبالی ها شده اند

انشاالله که دوستان هندبالی درکنار همدیگه کار کنند تا افرادی با اخبار کذب باعث دودستگی هندبالی ها نشود

 

 
هوادار ستارگان
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
باسلام امدن امید سه کناری کار شایسته ای بود که مدیران گرفتند و ما هواداران از امید سه کناری حمایت میکنیم

 
هوادار مطلع
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
تعجب میکنم از برخی کامنت ها یعنی کسی هست که ندونه اقای بهبهانی خودش از افراد با دانش و مطلع در ورزش هست. قطعا اقای بهبانی با علم و اطلاع از جزئیات قانون تیم رو به اقای عباسی واگذار کردند ای کاش متن خبر و مصاحبه اقای بهبهانی رو حداقل میخوندید که خودش گفته طی جلسه ای قبل از لیگ برتر به همه تز جمله هیات هندبال و آقای برزگر گفتند بیایید و باشگاه را بگیرید که قبول نکردند و گفتند ما نیستیم حالا که ناجی همیشگی هندبال شهرمون اقای عباسی تو اون شرایط سخت تیم رو تحویل گرقتند و سامان دادن یادشون اومده بیان بگن تیم میخوایم واقعا زشت هست این کارت و خیلی چیپ شده ای کاش با ابروی اقا امید هم بازی نمیکردند و اینا که خودشون فصل قبل امید رو انداختن بیرون الان امید خوب شده یا منفعت اونا اینه. لطفا دست از سر ورزش بردارید. 
فعال اجتماعی
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
شما دوستان سر چی بحث میکنید یکی رای ندادن بهش بشه شهردار الان یادش اومده تلافی کنه بابا این ورزش هست نه شهرداری. شهر رو که داغون کردید حالا اومدید سراغ این تیم و هندبالی ها رو به جون هم انداختید. برید همون تابلو هاتون رو حفظ کنید و پول بیت مال رو بردارید به شعور مردم این شهر هم توهین نکنید... 
جاهدین
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
ای کاش این شهر مدیرانی قوی داشت نه مدیری که خودش قانون رو زیر پا میزاره. الان کمارج باید بیاد و با بزرگتری حق و ناحق رو بر اساس قانون مشخص کنه یا خودش مرتکب خلاف بشه. اقای مدیرکل شما چرا؟ نهاد های بازرسی کجا هستند تو این استان؟؟! 
هوادار ستارگان
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
عنوان کردن دودستگی بین هندبالی ها ایجاد شده

اینگونه نیست و هیچ هندبالیستی مخالف دیگری نیست 

ستارگان به آرامش نیاز داره 

و ما هواداران برای آرامش ستارگان قدم برمیداریم

ولی خواهشا با مطالب فکر مردم خراب نکنید

ما هواداران نظرمون این هست که هیئت مدیره تصمیم درستی بگیره و فرد کاربلد در عرصه هندبال برای پیشرفت ستارگان انتخاب کنند

 
علی رضا
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
طبق قانون موسس و مدیریت در پروانه فعالیت یک باشگاه ورزشی  وجود داره و اصلا تا یک باشگاه ثبت شرکت ها نشه و تبدیل به موسسه نشه هیچ هیات مدیره ای وجود نداره که بخواد مدیرعامل معرفی کنه. خب چون ستارگان دشتستان باشگاه هست و نه موسسه پس هیات مدیره و مدیرعامل هم نداره. این رو هرکسی ورزشی باشه میدونه هاااااا. الان تو ستارگان اقای بهبهانی موسس و مدیر هست پس فقط ایشون میتونه عزل و نصب کنه ایشون هم که تو مصاحبشون واضح گفته به اقای برزگر و دیگران گفته بیایید باشگاه رو بردارید در اول فصل اونا نپذیرفتن و باشگاه رو داده به آقای عباسی. دیگه مشخص هست که اقای برزرگر اومده چه کارهایی رو به جعل عنوان مدیرعامل انجام داده به نظر شما هدفش چی بوده؟! یکی میگه نابودی هندبال حالا که  با آقای عباسی به مشکل خورده. یکی میگه چون شهردار نشده و اقای بهبهانی بهش رای نداده اومده تلافی. یکی میگه نه میخواد به هندبال کمک کنه اما به چه قیمت و غیر قانونی!!؟ ای کاش مدیر ورزش این شهر هم کمی قانون بلد بود اینا که گفتم رو هر ورزش دوستی میدونه. 
هندبالیست
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کاش  خود نویسنده یه سر به تمرین هندبال بزد و  پای صحبت  های اکثریت نزدیک به صد صد بازیکنان ، نخبگان و پیشکسوتان هندبال تو زمین هندبال بنشیند ، صادقانه هر چه شنید و بنفع هندبال و مردم هست رو جمع بندی کنه و بگه 
هوادار ستارگان
|
-
|
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
سلام  کامنت های دوستان قابل احترام هست ولی باید نظربازیکنان و هواداران هم پرسید که چرا تیم به این وضع افتاده 

چرا اقای بهبهانی خودشون تشریف نمیارن سرتمرین ستارگان و حرف های بازیکنان بشنوند

لطفا اقای عباسی.اقای برزگر.اقای بهبهانی.اقای مصباحی.و دوستان دیگر تشریف ببرند تمرین ستارگان ببینند که تیم چطور شده و پای حرف بازیکنان بنشینند فقط از طریق رسانه صحبت کردن ملاک نیست 

اگر اقای بهبهانی گفته با اقای برزگر صحبت کرده چرا خودش شخصا جلوی بازیکنان صحبتی نمیکند که تیم را به چه کسی و مدیر عامل چه کسی هست

اگر شفاف سازی بشه بهتر هست و دیدگاه مردم خراب نمیشه 

 
علی رضا
|
-
|
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۹
واقعا فکر میکنم یا دوستان ورزشی نیستند یا خودشون رو به خواب زدن البته همه میفهمناااا با ذهن مردم بازی نکنین. کجای دنیا کسی دیده بازیکن برای یک باشگاه تعیین تکلیف کنه؟!!!! حداقل تلوزیون نگاه کنید روزی نیست که باشگاهی تو دنیا با بازیکنان خاطی و متخلف برخورد نکنه ولی آیا شنیدید که بگن فلان باشگاه با نظر بازیکنش سرمربی رو عوض کرد!! راستی مگه همین بازیکن ها اول فصل با کی قرارداد بستند؟ من شنیدمااا اقای عباسی!! حالا شما پرتقال فروش رو پیدا کنید. من که میگم مشخص هست شما چطور 
دوستار
|
-
|
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
بااین مطالب ذهنیت دیگران راخراب نکنیم 
اگاهی
|
-
|
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸
سلام خدمت دوستان

دوستان نظرات خودشان را دادند

ولی همونطور که در متن گفته همه میدونن که تیم متعلق به اقای عباسی هست کم وبیش اخبار باشگاه میخونم ولی افرادی بخاطر نرفتن در جایگاه ویژه که درنظر داشته با اقای عباسی هم عقیده نیست و بخاطر همین باعث دودستگی بین هندبالی ها شده.فقط میخام بگم نرفتن به اون جایگاهی که میخاستید ولی نتونستید به ورزش وارد نکنید.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر