جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیام یونسی پور دبیر پیشین روزنامه ایران ورزشی که بطور شخصی برای تماشای بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال به اروپا سفر کرده بود ، پریروز در اتریش درخواست پناهندگی کرد .\n\nقرارداد اشتغال وی که از حدود هشت سال قبل بطور قراردادی در این روزنامه فعالیت می کرد ، از پایان سال 93 تمدید نشد .\n\nبه گزارش فکرشهر، وی به همراه سه خبرنگار ورزشی نویس دیگر از جمله دو خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز که در سانحه هوایی در فرانسه کشته شدند ، عازم این سفر شخصی شده بود .
کد خبر: ۱۰۵۵۶
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: پیام یونسی پور دبیر پیشین روزنامه ایران ورزشی که بطور شخصی برای تماشای بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال به اروپا سفر کرده بود ، پریروز در اتریش درخواست پناهندگی کرد .

\n\n

قرارداد اشتغال وی که از حدود هشت سال قبل بطور قراردادی در این روزنامه فعالیت می کرد ، از پایان سال 93 تمدید نشد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی به همراه سه خبرنگار ورزشی نویس دیگر از جمله دو خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز که در سانحه هوایی در فرانسه کشته شدند ، عازم این سفر شخصی شده بود .

\n\n

گفته می شود همسر و فرزند این روزنامه نگار در حال حاضر در ایران بسر می برند اما همکاران سابق وی در روزنامه ایران ورزشی موفق به برقراری تماس با انها نشدند .

\n\n

تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی دوستانه با تیم های ملی شیلی و سوئد عازم اروپا شده بود که دیدار نخست روز هفته گذشته در اتریش  با تیم ملی شیلی  برگزار شد و دیدار دوم فردا در استکهلم با تیم ملی سوئد برگزار می شود .

\n\n

یونسی پور و سه خبرنگار دیگر بطور کاملا شخصی و غیر ماموریتی برای تماشای این دیدارها عازم اروپا شده بودند.  

\n\n

منبع: ایرنا 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر