پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۵۹۳
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خواستار استرداد سهم ۹ درصد ارزش افزوده شهرداری‌ها از سازمان امور مالیاتی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، هوشنگ رستم‌پور شهیدی روز چهارشنبه در نشست با  سرپرست سازمان امور مالیاتی استان بوشهر با تاکید بر نقش و جایگاه سازمان امور مالیاتی استان در پیشرفت و توسعه مناطق شهری و روستایی افزود: باتوجه به فرازهای گام دوم انقلاب اسلامی همه مدیران می‌توانند مملکت را به مرحله تحول خواهی که از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است برسانند و اداره امور مالیاتی می‌تواند در این مسیر نقشی اساسی بر عهده داشته باشد.

وی بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی به عنوان صندوق جمع‌آوری مالیات می‌تواند بازویی برای دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها باشد تا با دریافت مالیات و تقسیم عادلانه و برگشت آن به شهرداری‌ها، کمک شایانی به پیشرفت شهرها به خصوص تکمیل پروژه‌ها و سپس تعریف پروژه‌های جدید داشته باشند.

رستم‌پور شهیدی ادامه داد: در زمینه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در شهرداری‌ها، انتظار داریم که همکاری دو جانبه بین دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اداره کل امور مالیاتی استان برقرار شود تا باعث انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در مدیریت شهری استان و به تعالی رساندن برنامه‌های مورد نظر رئیس جمهور برای خدمت صادقانه به مردم شود.

وی یادآورشد: برای عملکرد بهتر شهرداری‌ها در بخش پروژه‌های عمرانی و همچنین در زمینه فضای سبز شهری و رفع آلایندگی در شهرها، انتظار می‌رود پیگیری ویژه در زمینه تقسیم موارد یاد شده انجام شود.

رستم‌پور شهیدی افزود: با تحقق این مهم شهرداری‌ها که ویترین عملکرد دولت هستند می‌توانند هرچه بهتر خدمات خود را برای آسایش و رفاه عمومی ارائه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر