جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به هشت سال رکود سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان بوشهر بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، هوشنگ رستم پور شهیدی اظهار داشت: شهرداری‌های ۴۰ گانه استان بوشهر باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایتمندی مردم از خدمات شهری افزایش یابد و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فروگذار شود.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری‌ها دارای اصولی است که یکی از مهم‌ترین اصول در بخش درآمدی، تحقق پذیری و شفافیت بودجه است، خاطر نشان کرد: معتقدم درآمدهای بودجه سال ۱۴۰۰ تحقق پذیر نیست.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر تصریح کرد: شهرداری‌های استان باید بر اساس منابع اقتصاد شهری و اندیشه کارآمد، اداره شود و اگر هم‌افزایی شهرداران و اعضای شورا با مردم شکل بگیرد کارها با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

تکمیل پروژه‌ها

وی با بیان اینکه در طی هشت سال گذشته نرخ رشد سرمایه‌گذاری در همه شهرداری‌ها منفی شده ابراز داشت: این یعنی رکود و معطل کردن و چشم انتظار شدن شهرداری و این رویه باید تغییر کند.

رستم‌پور شهیدی یادآور شد: در حال حاضر صدها پروژه در شهرداری‌های استان روی زمین است و ممکن است این تعداد تا پایان سال افزایش یابد و تکمیل خیلی از این پروژه‌ها برای شهرداری امکان پذیر نیست.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر تاکید کرد: نیاز است تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم در اجرای پروژه‌ها شرکت و سهیم باشند و مشارکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر