چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۹۳
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: مدیران از ظرفیت نخبگان برای توسعه این شهرستان فارغ از هرگونه تفکر و گرایش سیاسی استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی بحرانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه مدیران قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند افزود: مسئولیت ها امانتی است در اختیار ما که باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با وجود کمبود اعتبار برخی از مشکلات با کار جهادی و انقلابی قابل حل است و مدیران باید با برنامه ریزی لازم و استفاده از منابع داخلی مشکلات مردم را بر طرف کنند.

بحرانی تاکیدکرد: مدیران نظام اسلامی باید مطالبات و درخواست های مردم را با دل و جان گوش داده و با صداقت در گفتار برای مشکلات و کمبود ها درکنار آنها باشند.

فرماندار دشتی به ظرفیت های بسیار زیاد این شهرستان در زمینه ساحل، کشاورزی و معادن اشاره کرد و افزود: با وجود این ظرفیت ها ولی در حوزه ساحل و دریا  کار خاصی صورت نگرفته و می‌طلبد برای اشتغال و توسعه شهرستان از فرصت ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: مدیران پیگیرهای لازم در زمینه جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی انجام دهند تا زمینه توسعه هر چه بیشتر شهرستان در بخش های صنعتی، خدماتی ، وگردشگری فراهم شود.

بحرانی به وضعیت نیروی انسانی غنی در دشتی اشاره کرد  وادامه داد: این شهرستان در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده و نخبه در استان بوشهر پیشرو است و مدیران و مسئولان اجرایی دشتی باید از ظرفیت نخبگان برای توسعه شهرستان فارغ از هرگونه تفکر سیاسی و جناحی استفاده کنند.

فرماندار دشتی بیان کرد: میزان بالای بیکاری زیبنده این شهرستان با  این همه ظرفیت‌های صنعتی، معادن،  کشاورزی و خدماتی و گردشگری نیست و مدیران باید با تلاش بیشتر و برنامه زیری لازم و  حضور در جمع مردم آنها را نسبت به آینده امیدوار کنند.

بحرانی به ضرورت ارتباط بیشتر مدیران با رسانه ها و استفاده بیشتر با فضای مجازی برای ارتباط بهتر با مردم تاکید کرد و افزود: مدیران باید پاسخگوی مردم در فضای مجازی باشند و از پیشنهادها سازنده آنها استفاده کنند.

وی به وضعیت بازار و خریدهای مردم در پایان سال اشاره و تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال باید نظارت بر بازار برای رعایت قیمت های مصوب و جلوگیری از گران فروشی و تامین نیازمندی های اساسی مردم تشدید شود.

فرماندار دشتی به شیوع سویه جدید اومیکرون کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران اجرایی شهرستان باید نظارت های لازم بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تسریع در انجام کامل واکسیناسیون در ادارات، اصناف و اماکن عمومی داشته باشند و ائمه جمعه و جماعات مردم را تشویق به دریافت واکسن کنند.

وی در باره آغاز دهه مبارک فجر گفت : با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم شهرداران و دهیاران نسبت به آذین بندی شهرها و روستاها اقدام و مدیران نیز خدمات نظام و دولت به مردم انعکاس دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر