جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: بهمن بهمني اظهار کرد: يکي از وظايف ما اين است که زمينه هايي را فراهم کنيم تا افراد بتوانند ازدواج هايي را شکل دهند که مقدمه تشکيل دهنده خانواده سالم و متعالي باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر وي افزود: در مرحله کارشناسي طرحي هستيم تا کارمندان مجرد بخش دولتي و غير دولتي تشويق به ازدواج شوند از جمله يکي از راه ها تشويق به ازدواج با يک همکار است.\n\nمديرکل دفتر ازدواج و تعالي وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برنامه هاي کارآمد براي ترويج و تشويق ازدواج از دستگاه هاي اجرايي دريافت مي شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۸۹
جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: بهمن بهمني اظهار کرد: يکي از وظايف ما اين است که زمينه هايي را فراهم کنيم تا افراد بتوانند ازدواج هايي را شکل دهند که مقدمه تشکيل دهنده خانواده سالم و متعالي باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر وي افزود: در مرحله کارشناسي طرحي هستيم تا کارمندان مجرد بخش دولتي و غير دولتي تشويق به ازدواج شوند از جمله يکي از راه ها تشويق به ازدواج با يک همکار است.

\n\n

مديرکل دفتر ازدواج و تعالي وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برنامه هاي کارآمد براي ترويج و تشويق ازدواج از دستگاه هاي اجرايي دريافت مي شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

\n\n

وي تصريح کرد: اميدواريم در سال ۹۴ بتوانيم يک گام براي اجراي طرح ازدواج کارمندان در دستگاه هاي اجرايي بر داريم.
\nمنبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر