پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان، آسمان بارانی می‌شود و وزش باد به نسبت شدید نیز برای دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرضا انصاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده عبور موجی ناپایدار از تراز میانی جو طی امروز و فردا است، بنابراین در این مدت ضمن افزایش پوشش ابر، از اواخر وقت امروز با تقویت سامانه بارشی و تداوم فعالیت آن تا فردا در سطح استان، به‌ویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان، وقوع بارش‌های پراکنده گاهی رگبار باران همراه بارعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: همچنین روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه به سبب وزش باد‌های به‌نسبت شدید، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
 
این کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: جهت وزش باد متغیر، امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعت‌ها ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۴۴، جزردوم ساعت ۱۲:۲۱ و مد دوم ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر