سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۵۹۲۰
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مصاف امارات می‌رود که صعودش به جام جهانی قطعی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان امارات است و دیدار هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

ملی پوشان ایران در شرایطی پا به این دیدار خواهند گذاشت که در بازی قبل مقابل عراق و برتری یک بر صفر در این دیدار صعود خود به جام جهانی قطر را 3 هفته مانده به پایان مسابقات مسجل کرده و شاید این دیدار برای ما تشریفاتی به نظر برسد ولی خیلی هم اینگونه نیست چرا که نتایج باقی مانده تا پایان مسابقات این مرحله هم در وضعیت صدرنشینی در گروه و هم در محاسبه رنکینگ فیفا تاثیرگذار است و این موضوع تاثیر مستقیمی روی سیدبندی قرعه کشی جام جهانی دارد و اگر ما بتوانیم برخلاف همیشه خودمان را در یک سید بالاتر ببینیم قرعه به مراتب راحت تری خواهیم داشت و شانس صعود برای اولین بار به دور حذفی افزایش پیدا می‌کند.

 در سوی دیگر میدان اماراتی ها قرار دارند که برخلاف ما امتیاز این بازی همه جوره برایشان حیاتی است و از آخرین شانس های صعود به جام جهانی استفاده می‌کنند. اگرچه امارات برای دوم شدن در گروه نیاز به چیزی فراتر از معجزه دارد ولی شانس این تیم برای گرفتن سهمیه تیم های سوم خوب است و اگر نتایج خوبی در سه دیدار باقی مانده کسب کند می‌تواند تحت شرایطی شانس صعود داشته باشد و این اهمیت و حیاتی بودن بازی برای آنها در کنار تشریفاتی بودن برای ما ممکن است کفه را کمی به سمت حریف ایران سنگین کند، هر چند که وضعیت دو تیم به مراتب متفاوت است و در این شرایط هم کسی از ایران جز پیروزی توقع دیگری ندارد.

بازی امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد و شیوع ویروس کرونا باعث شده تصمیم به عدم ورود تماشاگران گرفته شود و باید دید ملی پوشان در ورزشگاه خالی چه نتیجه ای رقم خواهند زد.

اوضاع کرونایی های تیم ملی نسبت به بازی با عراق به مراتب بهتر است و مهدی طارمی هم برخلاف بازی قبلی که بامداد به سختی خودش را به تهران رسانده بود حسابی سرحال است و امید اول گلزنی ما محسوب می‌شود.

آخرین دیدار دو تیم 15 مهر ماه در دور رفت همین مرحله برگزار شد که ایران با تک گل مهدی طارمی پیروز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر