شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۲۹
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: بازارچه تولیدات مشاغل خانگی با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر، نماینده کمیته امداد شهرستان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، بازارچه تولیدات مشاغل خانگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری عالیشهر با همکاری مرکز نیکوکاری ثامن الحجج و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مجموعه نمایشگاهی پارک ابریشم فاز 4 راه اندازی شده است.

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی گفت: كسب و كارهای خانگي به عنوان راهكاری مهم برای ايجاد اشتغال و درآمد خانواده محسوب مي شود، چرا كه مشاغل خانگي فرصتي براي رفع معضل بيكاري و ايجاد شغل هاي جديد است و مي تواند علاوه بر اينكه در رشد و توسعه اقتصادي تاثير گذارد، در زمينه توسعه اجتماعي نيز باعث تغييرات مثبت شود.

شهردار عالیشهر با بیان اینکه مشاغل خانگی در سراسر دنيا طرفداران بسياري پيدا كرده است، افزود: در اين راستا شهرداری عالیشهر به منظور حمايت از اقتصاد خانواده، بازارچه عرضه محصولات توليدی مشاغل خانگی را با هدف زمينه سازي و حمايت از كارآفريني و حمایت از مشاغل خانگي برپا نموده است.

مهندس حسین محمدی با اشاره به اینکه این بازارچه تا روز جمعه بیست و دوم بهمن ماه دایر است، اظهار داشت: در اين بازارچه، صنایع دستی و هنری، پوشاک و زیورآلات، غذاهای خانگی، شیرینی‌جات و ترشیجات، گیاهان دارویی و غيره ارائه مي شود که شهروندان براي بازديد از اين بازارچه مي توانند به پارک ابریشم واقع در فاز 4 از ساعت 15 الي 22 مراجعه كنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر