سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۴۳
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر پنج طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی عصر چهارشنبه در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل افتتاح ۱۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، طرح پایش تصویری روستای بحیری، افتتاح طرح هادی روستای فقیه حسنان و افتتاح و اجرای پروژه‌های برق شهرستان است.

فرماندار دشتی با اشاره به افتتاح ۱۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، ادامه داد: برای اجرای این واحدها ۲۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بحرانی افزود: در حال حاضر ۵۰ واحد مسکونی در سطح شهرستان در حال اجرا است که بزودی آنها نیز افتتاح و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: افتتاح طرح پایش تصویری روستای بحیری که برای اولین بار در شهرستان اجرا شد نقش بسزایی در کاهش سرقت‌ها دارد.

بحرانی از افتتاح چهار هزار مترمربع طرح هادی در روستای فقیه حسنان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای آنها ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد منازل این روستا مقاوم سازی شده است، یادآور شد: ۶۷ درصد معابر روستای فقیه حسنان آسفالت شده است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۲ میلیارد پروژه برق رسانی در نقاط مختلف شهرستان افتتاح و اجرا می‌شود که این پروژه‌ها شامل احداث دو هزار و ۹۵۲ متر شبکه‌های روستایی، افزایش قدرت ترانس روستایی، توسعه شبکه‌های شهری و اصلاح شبکه‌های روستایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر