جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۶

فکرشهر: روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرده اخیراً حسن روحانی با محمد خاتمی، ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر، محسن هاشمی و علی لاریجانی دیدار کرده است.
به گزارش فکرشهر از ایران، وی مدعی شد این جلسات به منظور «احیای جمهوریت نظام» از جمله بررسی علل کاهش مشارکت سیاسی مردم تشکیل شده و هدف آن بازسازی احزاب اصلاح‌طلب است اما شواهد امر نشان می‌دهد بانیان وضع موجود قصد دارند با تشکیل اتاق‌های فکر عملیات روانی و تکیه بر فضای مجازی با هدف تخریب دولت سیزدهم، راهی برای بازگشت خود به صحنه سیاسی کشور بیابند و مجدداً در را بر همان پاشنه قبلی بچرخانند.

میدان‌داری رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که میراث رکود سیاسی، اقتـــــــــصادی و اجتماعی و همــــــــــچنین افزایش بی‌سابقه تحریم‌های خارجی را برای کشور به جای گذاشته ‌است مانند یک شوخی تلخ سیاسی است. حسن روحانی همان کسی است که وعده داد چرخ اقتصاد را خواهد چرخاند اما آن چرخ را شکست؛ رشد بی‌سابقه آمارهای منفی اقتصادی در مقایسه با ابتدای شروع دولت او و به تبع آن رشد معضلات اجتماعی خود شاهد آن است که آقای روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور بسیار عجله کرده؛ چرا که حداقل باید همانند دو سال آخر دولت خود همچنان سیاست سکوت را انتخاب می‌کرد تا کمتر یادآور روزهای تلخ مردم باشد. چه آنکه حضور اسحاق جهانگیری در این جلسات نیز یادآور باتلاق ارز 4200 تومانی است که امروز اقتصاد کشور را همچنان به گروگان گرفته و نه راه پیش برای تصمیم‌گیران گذاشته است و نه راه پس.

از سویی دیگر حضور چهره‌هایی نظیر محمد خاتمی در این جلسات که سابقه و مدیریت اقدام علیه جمهوریت را در سال 88 دارد آن هم به منظور احیای جمهوریت نظام! از طنزهای تلخ روزگار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر