شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرجهاد کشاورزی گناوه گفت: برای صیانت از اراضی ملی و کشاورزی 15 مورد تخلف درتغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروز شناسایی و پس از ابلاغ اخطار و تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدحسن موسوی روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به این که در تعطیلات نوروز بیم تشدید ساخت و سازهای فاقد مجوز دراراضی کشاورزی وجود داشت، این مدیریت با همکاری دستگاه های مرتبط گشت نوروزی دایر و با تجهیز اکیپ های دهگردشی و بازدیدهای میدانی نسبت به شناسایی متخلفان اقدام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۲
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: مدیرجهاد کشاورزی گناوه گفت: برای صیانت از اراضی ملی و کشاورزی 15 مورد تخلف درتغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروز شناسایی و پس از ابلاغ اخطار و تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدحسن موسوی روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به این که در تعطیلات نوروز بیم تشدید ساخت و سازهای فاقد مجوز دراراضی کشاورزی وجود داشت، این مدیریت با همکاری دستگاه های مرتبط گشت نوروزی دایر و با تجهیز اکیپ های دهگردشی و بازدیدهای میدانی نسبت به شناسایی متخلفان اقدام کرد.

\n\n

وی اظهارکرد: در اجرای این طرح، گشت ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی استان بوشهر در این شهرستان مستقر شد.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: افرادی که قصد دارند در اراضی کشاورزی کم بازده، نسبت به احداث واحدهای مرتبط با بخش کشاورزی و پروژه های عام المنفعه اقدام کنند از قبل با این مدیریت و امور اراضی به منظور کسب مجوزهای لازم مراجعه کنند.

\n\n

وی بیان کرد: درغیر این صورت با کسانی که اقدام به هرگونه ساخت و ساز، دیوارکشی، خاکبرداری و خاکریزی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر