پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: شهرستان دشتی مظلوم و محروم است و مسئولان باید با جدیت بیشتری برای رفع این محرومیت‌ها تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج اظهار داشت: آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ناب اهل بیت (ع)، اتحاد و بصیرت مردم مؤمن، و همیشه در صحنه ایران و رهبری مرجعیت و قدرت معنوی ولایت‌فقیه سه عنصر اصلی پیروزی و بقا انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: ترکیب این سه عنصر قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم طاغوت و حمایت‌های بی‌نظیر قدرت‌های استکباری نتوانست این قدرت را شکست دهد.

امام جمعه خورموج بیان کرد: امامین انقلاب بارها به ما یادآور شدند مادامی‌که این عناصر با هم هستند انقلاب هم می‌ماند یعنی این عوامل همچنانکه در پیروزی انقلاب نقش داشتند، در بقا انقلاب نیز نقش دارند.

وی با تبریک ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش و اعلام همبستگی همافران با انقلاب اسلامی در حضور حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ افزود: حرکت ماندگار نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

زاهددوست با بیان اینکه صحنه شهادت مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی دردناک و دلخراش بود خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی استان فارس شهید رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، دردناک و جانکاه است و صحنه‌های نحوه شهادت ایشان بسیار دلخراش و متأثر کننده بود.

وی با بیان اینکه برخورد و مجازات سریع عاملان جنایت خواست و مطالبه عمومی مردم است افزود: امنیت جامعه و آسایش مردم مدیون اقتدار و شجاعت نیروهای مخلص انتظامی هستیم.

امام جمعه دشتی با تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) افزود: یکی از این بهترین متون در شناخت این شخصیت کم‌نظیر جهان اسلام، همین پیام ولی امر مسلمین است که به ابعاد شخصیت علمی و عملی و سلوک اجتماعی و سیاسی آن فقیه فقید اشاره شده است.

لزوم رفع مشکلات شهرستان

وی با اشاره به مشکلات عدیده در شهرستان دشتی افزود: بنده بیش‌از سه ماه است که به عنوان امام جمعه خدمتگزار مردم وارد این شهرستان شدم، امروز عرض می‌کنم این شهرستان را به معنای واقعی کلمه مظلوم و محروم دیدم.

زاهددوست ادامه داد: با وجود این همه ظرفیت از کشاورزی تا دریا و معادن و انواع شاخص‌های توسعه و پیشرفت که در این شهرستان وجود دارد اما این ظرفیت‌ها هرگز آنطور که باید به فعلیت نرسیده است.

وی تاکید کرد: اگر روزی هر کدام از شاخص‌ها فعال شود شهرستان دشتی شکوفا خواهد شد. که ما انتظار داریم در این دولت شاهد اتفاقات ارزشمند و رشد و پیشرفت در این شهرستان باشیم.

امام جمعه خوزموج اضافه کرد: بنده هم به شما مردم عزیز وعده داده‌ام که پیگیر مسائل و مشکلات مردم دشتی باشم و ان شاءالله خواهم بود.

وی افزود: برخی‌ها خیرخواهانه و برخی هم به خاطر ملاحظات دیگر به بنده می‌گویند شما به کار نمازجمعه و امورات فرهنگی خود برسید کاری به مسائل اجتماعی و مشکلات مردم نداشته باشید اما بنده با صراحت به آنها پاسخ دادم و به شما عزیزان هم عرض می‌کنم که هرگز از پیگیری و مطالبه گری مسائل و مشکلات مردم کوتاه نخواهم آمد.

زاهددوست تاکید کرد: بنده به کمتر از تحول در شهرستان دشتی راضی نیستم و تحول جز با کار و تلاش دائمی و برنامه ریزی دقیق محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین مشکل کم آبی در روستاهای شهرستان دشتی را با جدیت پیگیری کنند ادامه داد: مردم این شهرستان خصوصاً در روستاها از مشکل کم آبی رنج می‌برند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه مسئولان استانی باید به مشکل کم آبی در این شهرستان رسیدگی کنند افزود: از حضور و بازدید میدانی فرماندار شهرستان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر