جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه خواستار رفع مشکلات این شهرستان شد و گفت: عسلویه با این همه تاسیسات صنعتی نباید جوان بیکار داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: همه ما باید متقی باشیم تا در دنیا و آخرت سربلند زندگی کنیم. انسان بی تقوا ذلیل است، کسی که در برابر شیطان سر خم کند ذلیل است.

وی با تبریک دهه مبارک فجر اضافه کرد: دهه فجر دهه نور است و به قول حضرت امام، انقلاب ما انفجار نور بود و ایران اسلامی و همه عالم هستی را روشن کرد و همه را متحیر کرد.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: آمریکا جنایتکاری که کسی جرأت نمی‌کرد نامش را بر زبان بیاورد، مردم ما مرگ بر آمریکا گفتند و پرچمش را آتش زدند و الان در خود آمریکا هم مرگ بر آمریکا می‌گویند و پرچمش را آتش می‌زنند.

وی ادامه داد: این از فواید قیام ملت ایران بود و مردم ایران و جهان بیدار شدند و ما با انقلاب حریت یافتیم. این انقلاب نشان داد که باید در برابر طاغوت بایستیم چون خدا ما را آزاد آفریده است و باید اهمیت این انقلاب را درک کنیم. انقلاب کردیم تا از چنگال استکبار نجات پیدا کنیم.

امام جمعه موقت عسلویه ۱۹ بهمن روز نیروهای هوایی را تبریک گفت و افزود: در این روز همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام ره بیعت کردند و نیروی هوایی درب پادگان‌ها را به روی مردم باز کرد و اسلحه‌ها را به مردم داد. اولین نیرویی بود که به امام اعلام وفاداری کرد.

بحرینی به شهادت مأمور نیروی انتظامی به دست اراذل و اوباش در شیراز اشاره کرد و ضمن مکوم کردن این جنایت خاطرنشان کرد: حادثه تلخی بود. نیروی انتظامی برای امنیت ما زحمت می‌کشند، این عزیزان شب‌ها نمی‌خوابند که ما امنیت داشته باشیم و چنین مظلومانه به دست اشرار به شهادت می رسند.

وی تصریح کرد: مسئولین باید برای سلاح‌های دست مردم فکری کنند و نباید مدارا کنند. سلاح باید دست کسی باشد که جنبه داشته باشد. باید مرزها کنترل و تفتیش شود و سخت گیری شود که سلاح وارد نشود. نباید اینقدر آزاد باشدکه هر چیز از مرز وارد می‌شود. بازرسی و تفتیش شود که سلاح لابلای سایر کالاها نباشد.

لزوم رفع مشکلات عسلویه

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: قدر انقلاب را بدانیم، دشمن نمی‌خواست انقلاب بماند اما الان ۴۳ سال است که جشن می‌گیریم. به جوان‌ها بفهمانیم هر چه آبادی است مربوط به انقلاب است. قبلاً فقط یک مدرسه داشتیم ولی الان دانشگاه داریم.

وی اظهار داشت: قبلاً یک جاده باریک بدون آسفالت داشتیم ولی الان بزرگراه داریم، برق داریم، اسکله و بنادر داریم. زمان شاه چه داشتیم؟ پول و ثروت ما به جیب آمریکا می‌رفت. بعضی می‌خواهند شاه را تطهیر کنند. خدا او را لعنت کند، نوکر آمریکا بود، ما رفاه و آسایش نداشتیم،

بحرینی با تاکید بر اینکه نباید ناشکری کنیم افزود: همه از برکات انقلاب و قیام امام بود. مسائل علمی ما پیشرفت کرده ماهواره ساختیم و موشک‌های نقطه زن ساختیم. به خاطر برخی مشکلات و گرانی همه چیزی را نفروشیم. ملاحظه کنیم و جاهل نباشیم چراکه جهل و نفاق دو آفت است که جامعه اسلامی از بین می‌برد.

وی ادامه داد: انقلاب ما را بیدار کرد و زنده کرد و حریت استقلال و آقایی برای ما آورد طرفداران آمریکا هم امروز از آمریکا مأیوس شدند این عزت است دنیا دارد به ایران تکیه می‌کند این قدرت انقلاب است که به آمریکا تو دهنی زده است.

بحرینی افزود: از مسئولین می‌خواهم به مردم عسلویه برسید؛ عسلویه مظلوم واقع شده است و باید مشکلات این مردم حل کنید. با این همه تأسیسات نباید جوان بیکار داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آلایندگی را رفع کنید. اگر تلاش کنید خدا از شما راضی می‌شود و مردم هم برای شما دعا می‌کنند و بهتر قدر انقلاب خود را می‌دانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر