پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های دشتستان در حوزه نخل و خرما گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه نخل و خرما در استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امروز در شهرستان دشتستان، دیداری با فعالان صنعتی و کشاورزی داشتیم و چند پروژه عمرانی مهم نیز افتتاح و یا آغاز شد.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته ۱۱۸ پروژه در شهرستان دشتستان آماده افتتاح شد و در مراسمی که در تنگ فاریاب برگزار شد و این پروژه‌ها با اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۲۰ پروژه در سطح شهرستان دشتستان آغاز شد که امیدواریم سال آینده به بهره‌برداری برسند.

محمدی‌زاده با اشاره به بازدید از سردخانه‌های کشاورزی در دشتستان بیان کرد: از این صنایع حمایت می‌کنیم چراکه نقش مهمی در توسعه اشتغال دارد و باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی با ابراز امیدواری برای توسعه صنایع مرتبط با خرما، تاکید کرد: با توسعه این صنایع می‌توان زمینه افزایش درآمد و تولید و ایجاد اشتغال را فراهم ساخت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: امیدواریم افرادی که دارای سرمایه هستند، در حوزه اشتغال و تولید وارد شوند و ما نیز حمایت لازم را خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر