جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۳۰
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون تبیین و مورد مطالعه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز بیعت نیروی هوایی با امام (ره) اظهار داشت: حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ در راستای اهداف انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بود.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی روز ۱۹ بهمن در برابر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام امت قرار گرفتند، احترام نظامی گذاشتند و این حرکت نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمات و تلاش امام راحل، بزرگان دینی، شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی واجب است ادامه داد: باید برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی ریشه‌ها و عوامل آن بررسی و تبیین و شناخته شود و مطالعه تاریخ سیاسی انقلاب و آشنایی با دستاوردهای آن ضروری است.

حجت‌الاسلام دشتی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی منصفانه قضاوت شود چراکه در ۴۳ سال گذشته با همه این گرفتاری‌ها و فشارها که دشمنان بر ملت ایران تحمیل کردند باید بررسی شود با مقاومت به چه افتخارات دست یافته‌ایم.

وی حرکت انقلابی مردم را ناشی از ولایت و مرجعیت برای مبارزه با ظلم و ستم دانست و تصریح کرد: مردم با تبعیت از امام راحل برای مبارزه با ظلم، فساد، تبعیض و توجه به ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه نباید دستاورد و ارزش‌های انقلاب اسلامی تحریف شود گفت: نیاز است جوانان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه و با عوامل آن آشنا شوند چراکه دشمنان با تحریف آن در ابعاد گوناگون درصدد تحقق اهداف خودشان هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: با وجود گرفتاری‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری داشته است که باید دستاوردهای آن مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

وی خدمات انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته را غیر قابل مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب دانست و تصریح کرد: برخی افراد با تحریف موفقیت‌های انقلاب، اهداف استکبار جهانی را دنبال می‌کنند که لازم است دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون تبیین و مورد مطالعه قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر