پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۳۶
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: معاون وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون برگ برنده کنترل همه‌گیری کرونا در کشور است، اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم نباید بدنه عمومی جامعه را نسبت به واکسن بدبین کنیم.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، یونس پناهی در آئین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  با اشاره به تاکید علما و صاحب‌نظران کشور به انجام و تکمیل واکسیناسیون افزود: واکسیناسیون برگ برنده کنترل همه‌گیری کرونا در کشور است، اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم نباید بدنه عمومی جامعه را نسبت به واکسن بدبین کنیم.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه عدالت و تعالی در حوزه سلامت از سوی وزیر بهداشت، عنوان کرد: نیاز‌های حوزه درمان، بهداشت، آموزش، تحقیق و دیگر خدمات حوزه سلامت را باید با نگاه عدالت محور دید و متناسب با آن پیش رفت.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموعه جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید بامطالعه و شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت، نیاز‌های این حوزه در استان بوشهر را اولویت‌بندی کند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء حوزه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید هدفمند باشد، عنوان کرد: آنچه در استان بوشهر لازم است، ارتقاء اعضای هیات علمی به‌منظور رفع نیازی‌های این استان در حوزه بهداشت و درمان است.

دکتر پناهی گفت: در حوزه تحقیقات و پژوهش با جدیت از تلاش دانشمندان و محققان این دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: حضور خیرین در طرح‌های نظام سلامت کشور بسیار ارزشمند است و باید در استان بوشهر نیز این مقوله پررنگ شود.

در این آیین دکتر حسن ملکی زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از زحمات دکتر سعید کشمیری در طول دوران تصدی ریاست این دانشگاه تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر