سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۲۴۸
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷

 فکرشهر: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح جامعه در حال برگزاری است که در این زمینه ۲۰۰ ویژه برنامه حضوری و مجازی در سراسر استان بوشهر برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، این روزها در ایام‌الله دهه فجر در سطح جامعه در بخش‌های مختلف، ویژه اقشار مردم در سطوح کودکان، نوجوانان، جوانان، دانشجویی، دانش‌آموزی و دیگر قشرهای جامعه برنامه‌های گوناگونی در حال برگزاری است.

تبیین انقلاب اسلامی، دستاوردهای 43 سال گذشته، تجلیل از فجر آفرینان، افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و برگزاری برنامه‌های گوناگون در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

اجرا ویژه برنامه‌های دهه فجر به صورت حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان

 در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح جامعه در حال برگزاری است که در این زمینه ویژه برنامه‌ها به صورت حضوری و مجازی در سراسر استان بوشهر برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نامگذاری دهه مبارک فجر به نام «جشن ملی 1400 » کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به‌عنوان دبیر کمیته کودکان و نوجوانان در اجرا برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر فعال است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر معرفی درست و کیفی انقلاب اسلامی به نسل نوپا جدید، فضایی شاد، با نشاط، جذاب و مفرح برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

سمیه رسولی عنوان کرد: بیشتر شدن آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی (ره) و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

وی محقق شدن عدالت اجتماعی و فرهنگی در قالب اجرا ویژه برنامه‌های مختلف برای کودکان ساکن در روستاها و مراکز دور افتاده کم‌برخوردار را از دیگر اهداف اصلی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان بوشهر دانست.

دبیر کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر ضمن تأکید بر نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 200 ویژه برنامه حضوری و مجازی در سراسر استان به استقبال چهل و سومین فجر انقلاب رفته است.

رسولی اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه سخن دوست، معرفی کتاب، شعر و قصه گویی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه هنرهای بومی و دستی بخشی از برنامه‌های انجام شده در ایام‌الله دهه فجر است.

قصه گویی در فضای مجازی برای کودکان

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اضافه کرد: همه باید کمک کنیم تا اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اقشار و نسل‌های مختلف با روش‌های نوین و هنری انتقال پیدا کند،

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی روشنگری نسل کودک و نوجوان به بیانیه گام دوم انقلاب را یک ضرورت دانست و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فضا سازی مراکز به استقبال ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رفته تا کودکان و نوجوانان با شور و شوق در جشن پیروزی انقلاب سهیم شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر