سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای توسعه روابط تجاری با همسایگان خبر داد و گفت: گمرکات جنوب استان بوشهر باید تقویت شود.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جنوب استان بوشهر فرصت‌های بسیار خوبی برای تجارت و بازرگانی و تبادل تجاری با کشورهای همسایه دارد و باید از این فرصت و ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به بازدید معاون گمرک ایران از گمرکات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عسلویه، نخل‌تقی، سیراف، کنگان و دیر خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات این گمرکات مورد برسی قرار گرفت.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توسعه گمرکات در شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه از مهمترین موضوعاتی که در مجلس نهم دنبال کردیم ولی در مجلس قبل به خوبی پیگیری نشد.

وی بیان کرد: از موضوعاتی که مد نظر بوده و اکنون هم پیگیر هستیم می‌توان به ارتقای گمرکات حوزه انتخابیه، تخصصی شدن گمرک کنگان برای پارچه، تقویت زیرساخت‌ها و تبدیل وضعیت نیروهای گمرک اشاره کرد.

احمدی نزدیکی بنادر جنوب استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس را فرصت بسیار خوبی برای توسعه تجارت دانست و ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود که زندگی مرزنشینان و ساحل‌نشینان رونق بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر