شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در دهه فجر امسال، پروژه‌های ناقص و مشکل‌دار در استان افتتاح نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، جواد لقمان‌زاده عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی تنگستان اظهار داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر تلاش شد پروژه‌هایی مورد بهره برداری قرار بگیرند که کامل بوده و مشکل نداشتند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه هر انقلابی که پشتوانه آن مردم است پیروز می‌شود بیان کرد: هر جا مردم تکریم شدند و برای رضایت مردم آنها کار شده موفقیت داشته است.

وی ادامه داد: امروز ایران را به عنوان هفتمین قدرت جهان می‌شناسند و این آمار داخلی نیست و توسط مؤسسه مطالعات راهبری هادسون که مروج نقش آمریکا در تأمین امنیت دنیا است بر اساس مؤلفه‌های قدرت ائتلاف سازی، اقتصادی، نفوذ سیاسی کشورهای جهان را رتبه بندی می‌کند بیان شده است.

لقمان زاده افزود: امید زندگی در سال ۱۳۵۶ در کشور ۵۱ سال بوده و در سال ۱۴۰۰ امید به زندگی ۷۵ سال است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: بخشدار مرکزی تنگستان در راستای تقویت و ساماندهی شوراهای اسلامی و تأمل با ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیشتر تلاش داشته باشند.

در این آئین از خدمات حسین جمالی بخشدار سابق تقدیر و نورالله جمالی به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی تنگستان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر