پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۶۶
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت:درراستای حل مشکلات ،برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تاثیر گذار ،پر محتوا و مطلوب حوزه فرهنگ و هنر همفکری و بهره مندی از دیدگاههای هنرمندان بجد دنبال می شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم روز پنجشنبه به نقل از عبدالرحیم افروغ در جمع مسئولان  انجمن‌های فرهنگی هنری و هنرمندان شهرستان دیلم اعلام کرد:  باتوجه به اینکه تمام هنرها در فرهنگ سازی جامعه نقش مهمی دارد برای اثرگذاری مطلوب باید در چارچوب و قوانین باشد تا به رشد و نمو بیشتری شود  و یک اثر فاخری را در فرهنگ جامعه ثبت کند.

وی یادآورشد:هنر یکی از مقوله‌های جدی فرهنگی هر جامعه‌ای است و  وقتی این فعالیت معنوی انسان امکان رشد بیابد در غنا بخشیدن به فرهنگ جامعه کاربردی عظیم خواهد داشت.

افروغ  هنر را ابزاری مهم برای ارتقای فرهنگ جامعه برشمرد و اظهارداشت: فرهنگ ، پدیده‌ای پویا است و همواره در تحول و تکامل جامعه نقش مهمی ایفا کرده است و به همین جهت شما هنرمندان در جهت بارور شدن این فرهنگ نقش مهمی را برعهده دارید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهارداشت:انجام فعالیت های هنری در تحول فرهنگ و شکل گیری آن تاثیر فراوانی خواهد دارد.

افروغ گفت: تعامل و هم اندیشی  و گفت وگو با هنرمندان و جامعه هنری  در توسعه و پیشرفت برنامه‌های حوزه فرهنگ هنر بسیار تاثیر گذار است.

در این نشست ،  هنرمندان به ارائه گزارش از وضعیت فعالیت‌های  فرهنگی هنری، مشکلات و مسائل حوزه هنری خود  در زمینه های مالی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز و جشنواره های مختلف در شهرستان دیلم بیان کردند.                                                                                 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سفر یک روزه خود به دیلم از کلیه مراکز فرهنگی این شهر بازدید کرد.

 عبدالرحیم افروغ به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان دیلم ضمن بازدید میدانی از مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) این شهر، به بررسی مسائل و مشکلات مجتمع فرهنگی هنری تحت پوشش در این منطقه  پرداختند.

وی  ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوب مراکز  فرهنگی هنری دیلم با حداقل امکانات ، افزود: تمام مشکلات و مسائل در حوزه تجهیزات و تعمیرات و نواقصات را بصورت کارشناسی انجام خواهیم داد و تمام تلاش خود را با همکاری یکدیگر در جهت رفع آنها بکار خواهیم بست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی در سفر به شهرستان‌های  استان،  اطلاع و آگاهی کامل از وضعیت فضاهای فرهنگی هنری، دیدار و گفت و گو با جامعه هنرمندان  و چاره اندیشی جهت حل مسائل و مشکلات آنها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر