جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۹۱
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: ​مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: عوامل عملیاتی هلال احمر استان سیستان و بلوچستان به تصادف چهار خودرو که باعث کشته شدن ۶ نفر و مصدومیت ۷ نفر شد، امداد رسانی کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این خصوص اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته، گزارشی مبنی بر تصادف چهار خودرو در جاده خاش به زاهدان به مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

  میربهاءالدین ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد، بر اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ با یک خودروی پراید و یک خودروی ام وی ام در کیلومتر ۳۵ محور خاش به زاهدان ۶ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به محبوس شدن برخی از افراد در داخل خودرو، نجاتگران عملیات نجات را آغاز و مصدومان را رها سازی کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر خاش در این حادثه پس از دو ساعت تلاش نسبت به رها سازی ۴ نفر از کشته شدگان اقدام و اجساد تحویل نیروهای انتظامی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر