شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۰۳
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: امام جمعه دشتی با تاکید بر اینکه مردم سزاوار بهترین خدمات هستند گفت: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج با بیان اینکه مدیران نباید مردم را ناراضی دلسرد و ناامید کنند اظهار داشت: همه مسئولین و کارگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند پشت میزی که نشستند حاصل خون شهدا و استقامت مردم در صحنه‌های انقلاب است.

وی بیان کرد: کم کاری و کارشکنی در کار مردم و اذیت کردن آنها خواسته و یا ناخواسته مصداق کفران انقلاب اسلامی است که باید مدیران اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند.

امام جمعه دشتی خاطر نشان کرد: مردم ما در همه شرایط سخت و سرنوشت ساز در میدان بودند و به صورت عملی قدردان انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه دشتی گفت: مدیران با کار و تلاش شبانه روزی و خدمتگزاری بی منت به مردم شکر گذار انقلاب اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: مدیران باید در صحنه کار و تلاش و خدمتگزاری و نوکری مردم شبانه روزی حضور داشته باشند.

زاهددوست با تقدیر از برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان اظهار کرد: از حضور معنا دار و حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می‌شود.

وی افزود: متأسفانه برخی از ادارات شهرستان در دهه فجر حتی پرچم جمهوری اسلامی ایران سر درب اداره خود نزدند.

استمرار انقلاب معجزه بزرگ است

امام جمعه دشتی یادآور شد: اگر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ یک معجزه الهی به تعبیر امام (ره) بود ما معتقدیم استمرار ۴۳ سال انقلاب از معجزه اول بزرگ‌تر است.

وی اظهار داشت: اگر دشمن در لحظه پیروزی انقلاب توسط ملت غافل گیر شد و نتوانست از این پیروزی جلوگیری کند ولی از فردای این انقلاب با همه توان در عرصه‌های مختلف کمر همت برای نابودی انقلاب بستند ولی به حمدالله تاکنون به جایی نرسیدند و همه نقشه‌های آن نقش بر آب شده است.

زاهددوست ادامه داد: آنها می‌گفتند ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نمی بیند ولی به کوری چشم بدخواهان ملت عزیز ما جشن ۴۳ سالگی خود را با صلابت و قدرت برگزار کردند.

وی با بیان اینکه این پیروزی بزرگ با رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب و هوشیار و بصیرت ملت رقم خورد؛ یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط دستاورد مادی نیست بلکه دستاوردهای معنوی هم دستاوردهای عظیمی است که نباید آن را فراموش کرد.

امام جمعه دشتی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره بی بدلیل بر بستر انقلاب به رشد تکامل و انقلابی گری می‌رسد و به یک مکتب تبدیل می‌شود که محصول دستاورد معنوی انقلاب اسلامی است.

تحول در همه عرصه‌ها

وی با تاکید بر اینکه پیروزی ۴۳ ساله انقلاب محصول دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حداقل تجهیزات به پیروزی رسیدند که اینها از دستاوردهای معنوی انقلاب است.

زاهددوست بیان کرد: علی رغم همه پیشرفت‌ها در برخی از حوزه‌ها عقب هستیم که مهمترین آنها در حوزه اقتصاد، فرهنگ، صنعت خودرو و بانکداری است.

امام جمعه دشتی با اشاره به دستاوردهای مادی؛ تصریح کرد: در حوزه کشاورزی در دوران قبل از سال ۵۷ ایران به گواه آمار پهلوی بزرگترین وارد کننده مواد غذایی بودیم و کشور تنها قادر به تأمین غذا مردم برای ۳۳ روز باشد ولی بعد از پیروزی انقلاب در حوزه مواد غذایی خود کفا و در این حوزه به عنوان کشور صادر کننده هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه بهداشت و درمان در زمان پهلوی برای مداوا سرماخوردگی از کشورهای خارجی دکتر می‌آوردند ولی بعد از پیروزی انقلاب تحول بزرگی در این حوزه شاهد هستیم به طوری که سالانه ۳۰۰ هزار نفر برای درمان وارد کشور می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر