پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۴۷
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماهه امسال با شناسایی چهار هزارو ۸۱۲ پرونده تخلف صنفی در این استان، افراد سودجو در مجموع ۴۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری با ۶۳ هزار فقره بازرسی‌ صورت گرفته سه‌هزار و ۲۱۱ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۹۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
وی با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده همچنین یکهزار و ۸۴۱ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفت که منجر به تشکیل یکهزار و ۴۷۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال شد.

معاون اداره صمت استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه نیز تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۲ مورد بازرسی صورت گرفت که منجر به تنظیم ۱۳۱ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال شد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار از جمله گرانی و کم‌فروشی می‌توانند مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر