پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۵۶
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه روگذر کنگان تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد غریبی ظهر جمعه در مراسم پایانی یوم الله ۲۲ بهمن در مصلای شهدای محراب با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی، گفت: مردم قدرشناس و وفادار ایران اسلامی از جمله کنگان، خالق ۲۲ بهمن تماشایی شدند.

وی افزود: دهه فجر و ۲۲ بهمن، فجر رهایی و الگوی ملت‌های مظلوم و مستضعفین عالم است. فرماندار کنگان بیان کرد: ۲۲ بهمن جشن بزرگ ملی و تجلی حق گویی و حق جویی ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی است.

غریبی در بخش دیگری از سخنان خود، به توفیقات نظام در شهرستان کنگان و در دهه فجر اشاره و بیان کرد: در دهه فجر امسال ۵۸ پروژه در شهرستان کنگان به بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری و ۱۷ پروژه با اعتبار افزون بر ۶۷ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی شد.

این مقام مسئول یادآور شد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، گردشگری، آموزش و پرورش، منابع طبیعی و آبخیزداری، انرژی، ارتباطات و زیرساختی بود.

غریبی با اشاره به سفر استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر به کنگان و افتتاح چندین پروژه و بازدید از برخی پروژه‌ها گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی نماینده مردم در مجلس و موافقت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، مبلغ پنج میلیارد تومان برای ادامه پروژه روگذر کنگان (چشمه بی بی حبش) اختصاص یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر