جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۵۹
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از پایداری و وفاداری مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

او در پیام خود نوشته است: «حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود؛ حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد».

امام جمعه بوشهر آورده است: «حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن چهل و سه سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، تحریف، ایجاد بحران و براندازی انقلاب از راه‌های مختلف به شیوه «تهاجم ترکیبی» بوده و هستند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و «جهاد تبیین» می‌باشد».

صفایی بوشهری نوشته است: «مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده‌اند و برای آن جان‌ها داده‌اند و هرگز به خاطر کمبود‌های تحمیلی و یا سوء مدیریت‌ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و تمامی مشکلات موجود را از درون خانواده انقلاب همراه با دولت مردمی و انقلابی در پی حلّ آن برمی‌آیند».

او همچنین عنوان کرده است: «مردم عزیز همواره با انقلاب بوده‌اند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده، تلاشی جهادی در رفع چالش‌های گوناگون به ویژه مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی باشند».

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر