سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۷۱
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: شهردار بندردیلم استان بوشهرگفت: تکمیل فاز دوم پروژه بلوار شی نیز که از محورهای مهم کمربندی درون شهری است نیاز به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش فکرشهر، ایوب ترک زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تکمیل این پروژه مهم زیربنایی ، تمام خیابان‌های ساحلی، مرکز و همچنین بلوار ورودی شهر از مسیر خوزستان به این بلوار جدید متصل و در نهایت  به محور خروجی دیلم به گناوه ختم خواهد شد.

وی اظهارکرد: این پروژه  به عنوان کمربند شهری دیلم باعث روان شدن ترافیک شهری در ایام نوروز و تعطیلات آخر هفته و کنترل و مدیریت تردد عمومی در سطح شهر و افزایش رفاه شهروندان می‌شود.

شهردار دیلم گفت: فاز دوم پروژه بلوار شی نیز به طول یک هزار و ۳۲۰ متر و در عرض ۳۵ متر با صرف ۲ میلیارد تومان اعتبار شامل خاکریزی و زیرسازی در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی بیان کرد: نگاه و عمل مدیریت شهری در این دوره بر محور ایجاد تعادل و توازن در توزیع خدمات فراگیر شهرداری در همه محلات و مناطق شهر و توسعه محلات کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال  ۵ پروژه عمرانی شهرداری  این بندر  بهره برداری و  یا عملیات اجرایی آن‌ها  آغاز شد.

ترک زاده ادامه داد: بوستان‌های محله‌ای میثاق و گلشن در محلات تنوب و کوی گلشن در زمینی به مساحت یک هزارمتر مربع شامل موزائیک کاری، فضای سبز،  تجهیزات و فضای بازی کودکان ، ست ورزشی و مبلمان پارکی با اعتبار ۷۲۵ میلیون تومان در مدت زمان کمتر از دو ماه بصورت فشرده و با تلاش مضاعف مجریان ، احداث و مورد بهره برداری در این محلات کمتر برخوردار شهر قرار گرفت.

شهردار دیلم گفت: بهره برداری از خیابان اغذیه فروشان دیلم با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های دهه فجر بود که شامل عملیات های زیر سازی ، پیاده رو سازی و موزائیک کاری  ، روشنایی و نورپردازی است.

وی افزود:  ساماندهی و متمرکز شدن  صنوف زحمتکش اغذیه فروشان و ارتقای سطح بهداشت و نظم عمومی در خیابان پرترافیک ساحلی در این پروژه مدنظر است.

شهردار دیلم گفت:  اجرای پروژه روشنایی بلوار شی نیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان  از نیازهای ضروری برای افزایش رفاه و امنیت عمومی شهروندان و زیبایی شهر در دهه فجر آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر