جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه تعاونی مرزنشینان باید سروسامان داده شود گفت: وضعیت تعاونی مرزنشینان شهرستان هر چه زودتر تعیین تکلیف شود که این مهم یکی از مطالبات به حق مردم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست با مدیران مخابرات، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی بر ضرورت توجه جدی به بخش شنبه و طسوج در زمینه ارتباطات تاکید کرد و گفت: مشکل پوشش تلفن همراه اول در شهرک ذوالفقار خورموج حل می‌شود و در همین راستا بخشی از کار شروع شده است.

بحرانی همچنین از نصب سایت همراه اول در روستاهای بن بید و اسلام آباد خبر داد.

وی تصریح کرد: معادن و کارخانه‌های در سطح شهرستان باید مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مناطق پیرامونی خود انجام دهند.

بحرانی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام شهرستان بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل شود، ادامه داد: در جهت جذب سرمایه گذار قیمت زمین باید در شهرک صنعتی کاهش یابد.

وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز بازار شهرستان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: کارآفرینان شهرستان حمایت می‌شوند.

فرماندار دشتی بر ضرورت بهبود وضعیت اشتغال شهرستان تاکید کرد و گفت: امنیت شغلی کارگران شهرستان تأمین و اجازه ندهید در حق کارگران اجحافی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: وضعیت تعاونی مرزنشینان شهرستان هر چه زودتر تعیین تکلیف شود که این مهم یکی از مطالبات به حق مردم است.

اجرای روشنایی خورموج_ زایر عباسی نیازمند اعتبار

فرماندار دشتی گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای روشنایی محور خورموج_ زایر عباسی نیاز است.

علی بحرانی در نشست با دهیار و شورای اسلامی روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: اعتبارات استانی کفاف تکمیل پروژه‌ها در سطح شهرستان نمی‌کند که باید از محل اعتبارات ملی پیگیر تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

وی بر ضرورت ایمن سازی محور خورموج_ زایر عباسی تاکید کرد و افزود: ۷۰ میلیارد ریال برای روشنایی محور خورموج_ زایر عباسی نیاز است.

بحرانی با بیان اینکه خدمات خوبی در این روستا صورت گرفته است؛ ادامه داد: باید با تلاش شبانه روزی مشکلات و دغدغه‌های مردم محمد آباد به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران در جهت توسعه روستا استفاده شود.

بحرانی با بیان اینکه بنیاد مسکن طرح جامع و کاملی برای این روستا تدوین کند؛ اضافه کرد: باید از ظرفیت گردشگری در ایجاد اشتغال در سطح روستا استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر