جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۶۷۶۹
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ فرزند که با همکاری یکدیگر پدرشان را ربوده بودند، خبر داد و گفت: متهمان علت آن اختلاف حساب مالی با پدرشان اعلام کردند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری"، در توضیح این خبر گفت: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بعد از ظهر ۲۲ دی امسال، مرد میانسالی به دادسرای ناحیه ۲۷ رفت و از فرزندانش شکایت کرد.

وی با اشاره به اظهارات شاکی ادامه داد: با فرزندانم اختلاف داشتم و سه روز قبل در راه رفتن به خانه در خیابان نبرد شمالی، سه فرزندم راه را بر من سد کرده و معترض شدند که چرا از آنها شکایت کرده ام و باید با مراجعه به دادسرا از شکایتم صرف نظر کنم.

این مقام انتظامی ابراز داشت: شاکی ادامه داد، بعد از آن، پسرهایم با ضرب و شتم مرا داخل خودرو کرده و بخانه شان بردند. در آنجا مرا تهدید کردند که اگر برگه های املاک را امضا نکنم مرا را داخل گونی کرده و دفن می کنند.

سرهنگ نثاری افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و پس از بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. تصاویر ربوده شدن مرد میانسال بدست آمد و اظهارات او تائید شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تهران اضافه کرد: بدین ترتیب سه پسر مرد میانسال بازداشت شده و به جرم خود اعتراف و اظهار کردند، به خاطر اختلافات قبلی که با پدرمان در خصوص واگذاری املاک خود به ما داشتیم، او از ما شکایت کرد. ما تصمیم گرفتیم او را بترسانیم تا از شکایتش صرف نظر کند و سند املاک او را بدست آوریم. به همین دلیل چنین سناریوی طراحی کردیم.

سرهنگ کارآگاه نثاری در پایان گفت: با اعتراف متهمان به جرم خود با صدور قرار قانونی ازهر سه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار این پلیس قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر