جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ۱۱ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۶۷ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم هفته جاری در شهرک‌ها و نواحی این استان به بهره‌‎برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی صفوی افزود: عمده محصولات این واحدهای به بهره‌برداری رسیده در زمینه‌های شیمیایی، بسته‌بندی و نگههداری موادغذایی و صنایع فلزی هستند.

 وی تصریح کرد: تاکنون ۹۷۵ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده که منجر به فعالیت ۴۰۸ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال با اشتغال ۶ هزار و ۱۰۹ نفر شده است.

صفوی افزود: بوشهر با دارا بودن ۲۱  شهرک، ناحیه و منطقه اقتصادی ویژه نقش و اهمیت بسزایی در توسعه اقتصادی، جهش تولید و اشتغال منطقه ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: در دهه فجر نیز پروژه‌های عمرانی شهرک و نواحی صنعتی استان بوشهر با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش‌های گاز رسانی، شبکه آب و برق، اجرای معابر، پیاده رو سازی و فضای سبز در شهرک ها و نواحی استان افتتاح شد.

صفوی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه‌های خیابان سازی، معابر، احداث شبکه‌های برق و آب، پیاده روسازی و آسفالت معابر و همچنین معابر جدید شهرک صنعتی بوشهر ۲ نیز در محموع با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی یادآور شد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع داخلی شرکت است که نسبت به سال گذشته ارزش ریالی آن ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر