جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۹۷
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بار دیگر ثابت شد، ساختار سپاه ضد فساد است، گفت: بر اساس همین ذات ضد فساد هیچ‌کس نمی‌تواند در این ساختار دست به فساد بزنند.

به گزارش فکرشهر از فارس، علی آقازاده دافساری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار یک فایل صوتی که بعد از چند سال مجددا در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: نکته‌ای که وجود دارد این است که اسامی افرادی که در این فایل صوتی در رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده است تماماً از افراد مخلص و انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند پس نمی‌توان با چنین حرکاتی ارزش این افراد را در نظر مردم ایران مکدر کرد.

وی ادامه داد: دشمن برای آنکه بخواهند ضربه به نظام و ارکان آن بزند دست به هر اقدامی از جمله انتشار دروغ در فضای مجازی می زند تا بتواند اهداف خود را از طریق تحریفات پیش ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نکته مهمی که در فایل صوتی منتشر شده وجود دارد این است که فرماندهان سپاه خود مبارزان اصلی با فساد هستند. یعنی حتی اگر فسادی هم در ساختار سپاه وجود داشته باشد با آن مقابله خواهد شد و اجازه داده نخواهد شد این سازمان دچار انحرافات شود.

آقازاده تصریح کرد: ذات ساختاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد فساد است و هیچ‌کس نمی‌تواند در این ساختار دست به فساد بزنند؛ زیرا مدت کوتاهی آن شخص پالایش خواهد شد و اجازه انجام اقدامات بعدی به آن داده نمی شود.

وی با بیان اینکه از اوایل انقلاب شاهد بودیم که دشمنان قصد زدن و تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشتند، بیان داشت: یکی از عللی که دشمنان قصد تضعیف سپاه پاسداران را دارند این است که سپاه همواره مانع رخنه و نفوذ بیگانگان به ساختار کشور بوده پس یکی از ارکان مهم ایستادگی انقلاب اسلامی تاکنون این سازمان مردمی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این طبیعی است که همواره و هر بار شاهد اقدامات تخریبی علیه سپاه توسط دشمنان باشیم که اگر این حملات علیه سپاه وجود نداشته باشد بایستی به وجود و ساختار سپاه شک کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر