پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۹۹۲
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: بهبود کیفیت پخت نان در کنگان مورد انتظار مردم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد غریبی صبح پنجشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان کنگان اظهار داشت: نظارت مستمر و توجه به مسائل بهداشتی، نحوه کار، کیفیت و کمیت نان در نانوایی‌های سطح شهرستان کنگان با جدیت در دستور کار اعضای کمیسیون آرد و نان قرار گیرد.

وی نان را به عنوان سبد غذایی مردم اشاره کرد و افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید با دقت و حساسیت بیشتری بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان داشته باشند.

فرماندار کنگان ادامه داد: از مهمترین گلایه‌های مردم نحوه کار و مسائل و مشکلات نانوایی‌ها است که باید به طور ویژه مورد توجه اعضای کمیسیون آرد و نان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با کم فروشی و عدم رعایت ساعت پخت، اصول بهداشتی، تعطیلی خودسرانه در پخت نان با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

فرماندار کنگان گفت: همه کسانی که در نانوایی‌ها مشغول به فعالیت هستند دارای کارت سلامت باشند و بر این مورد نظارت مستمر صورت گیرد.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان و کمیسیون آرد و نان با متخلفین بدون اغماض برخورد کنند و نانوایی‌ها که موارد را رعایت می‌کنند تشویق و تقدیر شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر