جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۸۵
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: امام‌ جمعه خورموج گفت: تردد ماشین‌های سنگین حمل سیمان در شهر خورموج کنترل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار داشت: هجمه ناجوانمردانه دشمنان علیه سپاه پاسداران اثبات عینی این است که سپاه و حاج قاسم همچنان خار چشم دشمنان بوده و خواهند بود.

وی اضافه کرد: انتشار یک فایل صوتی قدیمی توسط یکی از رسانه‌های بیگانه بهانه‌ای برای هجمه ناجوانمردانه عده‌ای مغرض علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه خورموج ادامه داد: یک فایل صوتی که از قضا محتوای آن هم اثبات فساد ستیزی سپاه و اهتمام مسئولان وقت سپاه به برخورد با عاملان فساد است و چند سال قبل منتشر و همان وقت هم پاسخ دقیق داده شد و به گفته سخنگوی سپاه پاسداران احکام متخلفان هم همان‌موقع صادر شده و اکنون هم در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشند.

وی بیان کرد: اینکه دشمنان بیرونی و مغرضان داخلی از هر فرصتی برای تخریب و هجمه ناجوانمردانه به سپاه پاسداران استفاده می‌کنند اثبات عینی این است که سپاه و حاج قاسم سپاه، سرداران و پاسداران جان برکف و مخلص سپاه همچنان خار چشم دشمنان بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام زاهددوست افزود: با بیان اینکه القای گزاره قطعی بودن توافق از سوی غربی‌ها سناریویی برای شوک وارد کردن به‌مذاکرات جهت امتیازگیری بیشتر است افزود: مذاکرات وین با فراز و فرودهایش ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ایران با بسته محتوایی و برنامه‌ای مشخص وارد مذاکرات شده و قطعاً این بار فقط پای توافقی را امضا می‌کند که «تضمین‌محور» بوده و «راستی‌آزمایی» شود. از پیام‌های ارسالی آمریکایی‌ها که با واسطه‌های مختلف به‌مقامات ایرانی می‌رسد، این نکته روشن است که آمریکا در دو راهی سختی گرفتار شده است. از سویی به‌این توافق نیاز جدی دارد و از دیگر سو نمی‌خواهد از مواضع خودش عقب بیاید.

امام جمعه خورموج گفت: تهدید، جنگ‌هراسی، مقصرسازی و زمانی هم نمایش رفع چند تحریم از ترفندهای آمریکا در مذاکرات بوده و اخیراً حضور یک هیأت صهیونیستی در وین حکایت از یک سناریوی جدید دارد.

غرب دنبال امتیازگیری است

وی اظهار داشت: حضور هیئت صهیونیستی و القای گزاره «قطعی بودن توافق» از سوی غربی‌ها سناریویی برای شوک وارد کردن به‌مذاکرات برای امتیازگیری بیشتر است.

زاهددوست گفت: قاعدتاً ماهیت رفتار غرب در طول سالیان گذشته، نباید به ما اجازه‌ی این خوش‌بینی کاذب را بدهد. قطعاً تا زمانی که اختلاف بر سر همه‌ی موارد کلی و جزئی به‌صورت کامل حل و فصل نشده است، نمی‌توان از توافق نهایی با غرب سخنی به‌میان آورد.

وی افزود: آمریکا و سه کشور اروپایی بخصوص رژیم درمانده صهیونیستی باید بدانند که تغییر سناریوها سودی به آنها نخواهد بخشید و «قطعی‌نمایی توافق» و شوک وارد کردن به مذاکرات برای امتیازگیری از ایران، بازی نخ‌نمایی است که بارها برای ما تجربه شده است و ایران انقلابی دست شما را خوانده است. بدانید که شرایط هرگز به‌سال ۹۲ بر نخواهد گشت.

وی افزود: دغدغه‌ای که در این مدت بارها از مردم شنیده‌ام و از جمله در نشست اخیر با جوانان که نشست بسیار خوب و کاربردی بود و تداوم خواهد داشت هم مطرح شد و آن هم مسئله ضرورت کنترل تردد ماشین‌های سنگین حمل سیمان در سطح شهر خورموج است.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه کنترل تردد ماشین‌های سنگین حمل سیمان در سطح شهر خورموج ضروری است ادامه داد: اگر این ترددها کنترل نشود هم زیرساخت‌های شهری را نابود می‌کند و هم برای جان و مال مردم هم خطر آفرین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سر و صدای ناشی از تردد وسایل نقلیه در ساعات مختلف شب به خصوص در نیمه‌های شب شدیداً آسایش مردم را سلب کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

زاهددوست ادامه داد: از دادستان شهرستان می‌خواهم به عنوان مدعی العموم و در راستای صیانت از حقوق عامه، به این موضوع ورود کنند و با مدیریت فرماندار و همکاری پلیس راهور، این ترددها بی رویه در سطح شهر را کنترل کنند.

وی افزود: در مورد خسارت‌های وارد شده کنونی هم اگر شورای شهر و شهرداری آمار دقیقی از آن خسارت‌ها دارند قابل پیگیری است و کارخانه سیمان باید موظف شود غرامت آن را بپردازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر